از چه روش هایی می توانیم اقدام به تهیه و خرید جم و سکه بازی هی دی کنیم؟

به گزارش تور یونان ارزان، اختصاص دادن ساعاتی از شبانه روز به بازی های قابل نصب بر روی گوشی های همراه می تواند خستگی کار را از تن شما بیرون کند. اگر فضای این بازی ها به گونه ای طراحی شده باشند که فکر و فکر شما را از شلوغی های روزمره دور کند، شما را بیش از پیش مجذوب خود خواهد نمود.

از چه روش هایی می توانیم اقدام به تهیه و خرید جم و سکه بازی هی دی کنیم؟

بازی هی دی در یک مزرعه انجام می گیرد و گرافیک آن به حدی بالاست که گیمر لذت یک دنیای واقعی را از آن می برد. یکی از عنصرهای مهم بازی، جم می باشد که همیشه باید به تعداد آن توجه کرد و گیمر باید در صدد افزایش آن باشد.

در این مقاله راه هایی برای به دست آوردن جم و سکه در بازی هی دی معرفی نموده ایم که برای گیمرها کاربردی می باشد، پس لطفاً تا سرانجام با ما باشید.

مروری بر بازی هی دی

بازی های آنلاین چند سالی است بسیار محبوب شده اند و هواداران زیادی دارند زیرا گیمرها به صورت نامحدود می توانند در هر نقطه از دنیا به رقابت با یکدیگر بپردازند. بازی هی دی هم جزو بازی های آنلاین است که کمپانی سوپر سل آن را به بازار عرضه نموده است. این بازی در یک مزرعه شروع می شود که تحت مدیریت شما قرار خواهد گرفت.

در ابتدا یک مترسک و امکاناتی جزئی در اختیار شماست که با قرار دریافت در بازی می توانید آن را به یک باغ و مزرعه رویایی خود تبدیل کنید. دامپروری و کشاورزی به اسم شغل شما در این بازی انتخاب شده است که می توانید به وسیله فروش محصولات کشاورزی، دامی، پشم گوسفندان و ... کسب عایدی کنید.

در این بازی باید همیشه آینده نگر باشید زیرا باید محصولات و حیواناتی را پرورش دهید که به پیشرفت و بالا رفتن لول شما یاری نمایند. ساخت و سازهای بازی، توسعه مزرعه و ... می تواند عایدی و پیشرفت شما را بالا ببرد.

در کنار این موارد که شما را کاملا در آن فضای زیبا قرار می دهد، برگزاری مسابقات هم گنجانده شده است که بازی هی دی را به یکی از برترین بازی های دنیای تبدیل نموده است.

رقابت هایی که به اسم دربی طراحی شده اند، مربوط به بخش اسب سواری است که به شدت گیمرها را درگیر این بازی نموده است. البته گفتنی است که حتما باید در سطح 18 بازی قرار داشته باشید تا اجازه بازی در دربی برای شما صادر شود.

معرفی جم در بازی هی دی

بازی ها اگر چه در یک فضای مجازی و غیر واقعی انجام می شوند، اما سازندگان سعی دارند که این بازی ها را به واقعیت نزدیک تر نمایند. استفاده از پول مخصوص بازی برای ارتقاء امکانات و وسایل مورد احتیاج بازی هی دی ، یکی از همین مواردی است که به زندگی واقعی ما انسان ها بسیار شبیه است.

در بازی هی دی هم یک پول مخصوص به نام جم یا الماس وجود دارد. این پول را تنها می توان در بازی هی دی خرج کرد و گیمر به یاری آن از فروشگاه بازی هر آنچه که لازم دارد را خریداری می نماید. امکاناتی نظیر اره، بیل، ماشین های صنعتی و ... در بازی هی دی به یاری جم امکان پذیر است.

پس اگر یک گیمر خوب و حرفه ای هستید، حتما به نحوه استفاده از جم در بازی خود دقت داشته باشید تا با مشکل کمبود تعداد جم رو به رو نشوید، البته خبر خوب این است که روش هایی برای به دست آوردن جم و سکه در بازی هی دی وجود دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

راه های به دست آوردن جم و سکه در بازی هی دی

در بازی هی دی وجود جم و الماس لازم و لازم است زیرا بازی به گونه ای طراحی شده است که بهره مندی از جذابیت ها و آیتم های نو بازی، با پرداخت جم امکان پذیر می باشد. سوپر سل مراحل بازی را به گونه ای طراحی نموده است که بتوان جم به دست آورد. بعضی از روش های به دست آوردن جم و سکه در طول بازی به صورت زیر می باشند.

  • از محصولات کشاورزی خود بفروشید.
  • محصولات دامی چون شیر، پشم گوسفندان و ... را به فروش برسانید.
  • فروش محصولات کارخانه خود راهی دیگر برای کسب سکه و جم است.
  • نگهداری بچه حیوانات در پناهگاه مزرعه
  • نگه داری زنبور در مزرعه (حداکثر 12 زنبور)
  • جمع آوری دم خرچنگ، ماهی، اردک و ... به تعداد معین
  • بالا بردن تعداد بازدید نمایندگان از مزرعه
  • افزایش سطح و لول بازی هی دی راهی برای دریافت جم بازی است زیرا با به سرانجام رساندن هر لول امتیازاتی به گیمر داده می شود که الماس و سکه جزء آن ها می باشند.
  • اگر به وسیله فیسبوک بتوانید بازی خود را راه اندازی کنید، به شما الماس تعلق می گیرد.
  • استفاده و باز کردن جعبه هایی که در مدت زمان بازی در جهت شما قرار می گیرند.
  • ایجاد معدن برای دست یابی به جم راهی برای دریافت جم به تعداد زیاد است که البته این مورد در لول های 24 به بعد قابل دسترسی است.
  • مشاهده تبلیغاتی که در بازی قرار می گیرند، جم و الماس رایگان و سکه را به شما می دهد.

این موارد در طول بازی جم و سکه را به ذخایر شما خواهد اضافه نمود. علاوه بر این موارد یک راه دیگر هم وجود دارد که آن هم خرید جم و سکه است. خرید جم باید از سایت ها و فروشگاه های معتبر صورت بگیرد تا هزینه شما هدر نرود.

خرید جم از فروشگاه نسبت به بدست آوردن جم و سکه در طول بازی بسیار سریع تر می باشد و راهی ساده برای استفاده از دیگر جذابیت های بازی هی دی به شمار میرود. پس توصیه ما این است که اگر قصد لذت بردن از بازی ها و شرکت در رقابت ها را دارید، خرید جم از فروشگاه را در دستور کار قرار دهید تا فرصت های بازی را از دست ندهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1780

به "از چه روش هایی می توانیم اقدام به تهیه و خرید جم و سکه بازی هی دی کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از چه روش هایی می توانیم اقدام به تهیه و خرید جم و سکه بازی هی دی کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید