انتقال داروخانه هلال احمر یزد به ساختمان تازه

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران/یزد مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از انتقال داروخانه این جمعیت به ساختمان نو جمعیت هلال احمر استان واقع در بلوار منتظر قائم شهر یزد اطلاع داد.

انتقال داروخانه هلال احمر یزد به ساختمان تازه

محسن حرازی زاده یزدی با توجه به ضرورت داروخانه در سطوح شهر، در این باره اظهار کرد: نظر به ضرورت و ارائه خدمات بهتر و نوین و با توجه به احتیاج جامعه، داروخانه فعلی این جمعیت در سطح شهر یزد به آدرس: یزد - چهار راه فاطمیه - ابتدای بلوار شهید منتظر قائم - روبروی اولین بریدگی واقع در ساختمان تازه انتقال یافت.

وی با تاکید بر اعتبار ملی و جهانی جمعیت هلال احمر اعلام کرد: داروخانه های جمعیت هلال احمر به واسطه عملکرد و اعتبار ملی و بین المللی خود اعتماد جامعه را به خود جلب نموده اند.

حرازی زاده با توجه به احتیاج بعضی از مردم به داروهای خاص، اعلام کرد: داروهای خاص و مورد احتیاج مردم در داروخانه هلال احمر به علت وجود نیروهای متعهد، کنترل و با نظارت دقیق و تأمین و توزیع به موقع و مطمئن در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در انتها اظهار داشت: در حال حاضر جمعیت هلال احمر در استان یزد دارای یک داروخانه است که افراد برای تأمین داروهای خاص خود می توانند به آن مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2138

به "انتقال داروخانه هلال احمر یزد به ساختمان تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال داروخانه هلال احمر یزد به ساختمان تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید