اولین خط گردشگری دریایی بندرعباس افتتاح شد

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران، جاسم جادری شنبه شب در مراسم افتتاح اولین خط گردشگری تفریحی دریایی بندرعباس راه اندازی این خط دریایی را ابتکار و ایده ای نو در گردشگری دریایی در بندرعباس عنوان نمود و اضافه کرد: بندرعباس دارای ظرفیت مناسبی برای گردشگری تفریحی دریایی است و راه اندازی این خط دریایی برای رونق گردشگری دریایی احتیاج بود.

اولین خط گردشگری دریایی بندرعباس افتتاح شد

با تور لحظه آخری عمان ارزان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

وی ادامه داد: به همت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خط گردشگری دریایی در بندرعباس راه اندازی شد و این خط می تواند در تمامی سواحل خلیج فارس در استان هرمزگان توسعه یابد.

استاندار هرمزگان اضافه نمود: با توجه به درخواست ها و ظرفیتی که در بندرعباس وجود داشت این خط دریایی راه اندازی شد که مردم می توانند از آن بهره ببرند.

با راه اندازی اولین خط گردشگری تفریحی دریایی بندرعباس مردم می توانند روزهای پنج شنبه هر هفته از ساعت 19 تا 22 از بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس از طریق شناور از ساحل گلشهر تا ساحل سوروی شهر بندرعباس مسافرت تفریحی و گردشگری دریایی داشته باشند.

اجرای موسیقی زنده با حضور هنرمندان و برنامه های مفرح و سرگرم کننده از جمله برنامه هایی است که در این خط گردشگری دریایی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 878

به "اولین خط گردشگری دریایی بندرعباس افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خط گردشگری دریایی بندرعباس افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید