اولین گوشی با دوربین زیرنمایشگر در راه است

به گزارش تور یونان ارزان، اولین گوشی دنیا که دوربین عکاسی آن در زیر نمایشگر تعبیه شده به همت یک شرکت چینی زودتر از حد تصور از راه می رسد.

اولین گوشی با دوربین زیرنمایشگر در راه است

به گزارش خبرگزاری مالی ایران به نقل از بی جی آر، شرکت چینی ویژنوکس ویدئوی کوتاهی را در اینترنت منتشر نموده که نشان می دهد این شرکت به فناوری فراوری نمایشگرهای یکپارچه که بتوان دوربین سلفی گوشی را در زیر آنها جای داد، دست یافته است.

ویژنوکس اولین شرکت فناوری در دنیا است که در عمل پیروز به فراوری چنین نمایشگری می گردد. یک شرکت چینی دیگر به نام اوپو هم سال قبل مدعی شده به فناوری مذکور دست یافته، اما علیرغم گذشت حدود یک سال از اعلام این خبر اوپو هنوز هیچ گوشی با نمایشگر یکپارچه که دوربین گوشی در زیر آن باشد، عرضه ننموده است.

با ابداع این فناوری دست سازندگان گوشی های هوشمند برای فراوری گوشی های جدیدی با نمایشگرهای عظیم و خلاقانه باز خواهد بود. گفته می گردد سامسونگ میخواهد این فناوری را در گوشی جدید خود یعنی گالکسی اس 21 به کار بگیرد. هر چند خود سامسونگ در این زمینه اظهار نظر ننموده است. این گوشی قرار است در سال 2021 روانه بازار گردد.

نصب دوربین های سلفی در زیر نمایشگرهای او ال ای دی باعث افزایش شفافیت پیکسل های نمایشگرها و نیز کنترل بهتر نور در زمان تهیه عکس های سلفی می گردد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1122

به "اولین گوشی با دوربین زیرنمایشگر در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی با دوربین زیرنمایشگر در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید