بارش برف و باران در بعضی منطقه ها کشور

به گزارش تور یونان ارزان، تهران (پانا) - طبق اعلام سازمان هواشناسی، طی امروز و فردا در مناطقی از کشور بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

بارش برف و باران در بعضی منطقه ها کشور

امروز پنجشنبه دوم دی ماه در استان های اردبیل، آذربایجان های شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران و از اواخر وقت در البرز و تهران و روز آدینه سوم دی ماه نیز علاوه بر این منطقه ها در گلستان، خراسان شمالی، همدان، مرکزی و شمال ایلام بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

روز شنبه چهارم دی ماه در استان های ساحلی خزر و شمال شرق بارش اتفاق افتاده و سامانه بارشی از اواخر این روز از کشور خارج می گردد. در عین حال تا روز یکشنبه پنجم دی ماه کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت.

روزهای شنبه و یکشنبه در شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می گردد. خلیج فارس نیز تا روز یکشنبه و دریای خزر تا روز شنبه مواج خواهند بود.

امروز پنجشنبه دوم دی ماه هوای مرکز نیمه ابری همراه با غبار محلی و گاهی ابری بوده و بیشینه و کمینه دمای هوای به ترتیب 10 و یک درجه سانتی گراد خواهد بود. در روز آدینه سوم دی ماه نیز هوای تهران ابری گاهی همراه با بارش باران پراکنده و و وزش باد پیش بینی می گردد و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب 9 و دو درجه سانتی گراد خواهد بود. روز شنبه چهارم دی ماه نیز هوای تهران نیمه ابری همراه با وزش باد بوده و حداکثر و حداقل دمای هوا نیز شش و صفر درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2035

به "بارش برف و باران در بعضی منطقه ها کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در بعضی منطقه ها کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید