بازی High on Life از سوی خالق ریک و مورتی معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش تور یونان ارزان، استودیوی اسکوانچ گیمز (Squanch Games) از بازی تیراندازی و اول شخص High on Life برای کنسول های ایکس باکس و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

بازی High on Life از سوی خالق ریک و مورتی معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

جاستین رویلند (Justin Roiland)، به عنوان یکی از خالقان سریال انیمیشنی ریک و مورتی و Solar Opposites، پس از سال ها صحبت با توسعه دهندگان و کارشناسان صنعت بازی، پایان با تانیا واتسون در سال 2016 استودیوی اسکوانچ گیمز را تاسیس کردند. از بازی های این استودیو که بیشتر روی ساخت و عرضه بازی های واقعیت مجازی فعالیت دارد، می توان به Trover Saves the Universe و Dr Splorchy Presents: Space Heros اشاره نمود. با این حال به نظر می رسد که بازی تازه آن ها یعنی High on Life قرار است برترین اثر آن ها باشد.

در خلاصه داستان بازی آمده که شخصیت اصلی پس از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان، بدون شغل و جاه طلبی خاصی زندگی خود را ادامه می دهد. با این حال این شرایط با حمله یک کارتل بیگانه که میخواهد بشریت را از زمین پاک کند، تغییر می نماید. اکنون، شما و یک تیم از تفنگ های سخنگوی کاریزماتیک باید به مرگبارترین شکارچی جایزه بگیر بین کهکشانی تبدیل شوید و جلوی این اتفاق را بگیرید.

در تازهترین ماجراجویی کمدی جاستین رویلند به انواع اکوسیستم ها و مکان های مختلف جنگلی و شهری در سراسر کیهان سفر خواهید کرد و به مقابله با گارمنتوس (Garmantuous) شرور و دار و دسته اش خواهید پرداخت. این ها سفرهای یک طرفه نیستند و شما بارها می توانید برای جمع آوری آیتم های مختلف، نجات انسان ها، کشف جزئیات داستانی هیجان انگیز و دیدار با شخصیت های مجذوب کننده، از سیاره ها بازدید کنید.

در این میان به سلاح های پرحرفی دسترسی خواهید داشت که هر کدام از آن ها شخصیت منحصربه فرد خود را دارند و شما در طول سفر با آن ها به روش های سرگرم کننده ای آشنا خواهید شد. آن ها بعلاوه افکار و دیدگاه های خود را در لحظات مهم به اشتراک می گذارند و تصمیماتی که در آن لحظات می گیرید، می تواند به نتایج متفاوتی در داستان منجر گردد.

از طرفی شما می توانید مهارت های خود را در چالش های شکارچی که بارها قابل تجربه هستند، تقویت نموده و منابع درون بازی را برای خرید مجموعه ای از فناوری های بیگانه و به روزرسانی آن ها به دست آورید. به عنوان مثال از وارپ بیس ها می توان برای شارژ مجدد انرژی لباس آواتار و مهمات ویژه خود استفاده کرد.

بازی High on Life در ماه اکتبر سال 2022 برای کنسول های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2165

به "بازی High on Life از سوی خالق ریک و مورتی معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی High on Life از سوی خالق ریک و مورتی معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید