چطور بلیط ارزان کانادا بگیریم

به گزارش تور یونان ارزان، بلیط ارزان کانادا

اگر شما نیز راهی کانادا هستید و می خواهید پروازی آسان و راحت و در عین حال ارزان را در سفر به این کشور تجربه کنید، بهترین و ارزانترین بلیط هواپیما کانادا را می توانید از همین جا و تنها با چند کلیک ساده به راحتی خریداری کنید. اگر قصد سفر به کانادا را دارید می توانید بلیط ارزان کانادا را برای هر یک از هواپیمایی های لوفتهانزا، ایر کانادا، ترکیش، کی ال ام، قطر ایرویز، براسل ایرلاین، آسترین ایرلاینز، امارات ایرلاین، اطلس گلوبال، یونایتد ایرلاینز، خطوط هوایی بین المللی سوئیس، اوکراین ایرلاینز و ایر فرانس از خبرنگاران تهیه کنید.

چطور بلیط ارزان کانادا بگیریم

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

البته پرواز مستقیمی از ایران به کانادا وجود ندارد و تمامی پروازهای ایران به کانادا به صورت غیرمستقیم انجام می گردد. در این مطلب قصد داریم شما را با حقایقی جالب در خصوص سه شهر پر سفر و محبوب کانادا آشنا کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

برای خرید بلیط ارزان کانادا به هر کدام از این شهرها می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

حقایق جالب در خصوص ونکوور

1. اخیرا ونکوور به عنوان سومین شهر قابل زندگی دنیا شناخته شد. این عنوان به دلیل استانداردها و کیفیت بالای زندگی به این شهر داده شد. همچنین ونکوور عنوان تمیزترین شهر دنیا را نیز از آن خود کرد.

2. در میان بزرگترین ترمینال کشتی های کروز دنیا، ترمینال کشتی های کروز ونکوور رتبه چهارم را در دنیا دارد.

3. بزرگترین استخر دنیا در ونکوور قرار گرفته است. اندازه این استخر 137 متری تقریبا برابر با اندازه سه استخر المپیک است. این استخر آب شور یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری ونکوور است.

4. ونکوور گران ترین خانه های کانادا را دارد. در سال 2011 متوسط قیمت یک خانه مستقل در ونکوور معادل با 1.204.587 دلار بود. یعنی چیزی حدود قیمت خانه های نیویورک و لندن.

5. ونکوور پس ازلس آنجلس و نیویورک بزرگترین مرکز فیلمسازی در امریکای شمالی است.

6. پارک استنلی ونکوور 10% بزرگ تر از پارک مرکزی نیویورک است. مساحت این پارک 4 کیلومتر مربع است.

7. آکواریوم ونکوور جزو 5 آکواریوم بزرگ دنیا است.

8. مرکز شهر ونکوور 65% مسکونی است. پس اگر در این منطقه با سیل عظیمی از آسمان خراش ها روبرو شدید، تعجب نکنید.

9. ونکوور معتدل ترین هوا را در میان شهرهای کانادا دارد. اگرچه سالیانه به طور متوسط، 1.589 میلی متر باران در این شهر می بارد.

10. گرین پیس، یکی از قدیمی ترین و پیروز ترین گروه های حفاظت محیط زیست در ونکوور تاسیس شده است.

حقایق جالب در خصوص تورنتو

1. جمعیت تورنتو 5.6 میلیون نفر است. در شهر بزرگ تورنتو 6.054.191 نفر زندگی می نمایند.

خرید بلیط ارزان هواپیما تورنتو

2. ممکن است در سراسر شهر تورنتو با خانه های غیر اداری زیادی روبرو شوید که صندوق پستی ندارند.

3. تورنتو پنجمین شهر امریکای شمالی بعد از مکزیکو سیتی، نیویورک، لس آنجلس و شیکاگو است.

4. در بازار سرمایه، بورس اوراق بهادار کانادا سومین بورس بزرگ امریکای شمالی و هفتمین بورس بزرگ دنیا است.

5. تورنتو پیشتر با نام یورک شناخته می شد. در سال 1834 این شهر رسما به تورنتو تغییر نام داد.

6. بیش از 8000 رستوران در شهر تورنتو وجود دارد. این یکی از نشانه هایی است که مردم تورنتو بسیار به تغذیه خود اهمیت می دهند. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند غذاهای سراسر دنیا را امتحان نمایند، بدون شک تورنتو یکی از بهترین شهرها برای تجربه غذاهای متنوع و لذیذ است.

7. برخلاف چیزی که مردم سراسر دنیا فکر می نمایند، تورنتو 301 روز آفتابی دارد.

8. فستیوال کاریبانا تورنتو بزرگترین فستیوالی است که در امریکای شمالی برگزار می گردد. در این فستیوال بیش از 10000 نفر با لباس های سنتی شرکت می نمایند. این فستیوال در ساعت 10 صبح آغاز می گردد و تا ساعت 8 بعد از ظهر ادامه دارد.

9. تورنتو پس از بندر بریزبین استرالیا، سیدنی و وین، قابل سکونت ترین شهر دنیا است. اگر به دنبال شهری هستید که تعطیلات خود را آنجا بگذرانید بریزبین یکی از بهترین مکان هاست.

10. اگر برای تجارت به تورنتو سفر می کنید، خوش شناس هستید، چرا که بعد از هنگ کنگ، تورنتو تجارت دوست ترین شهر دنیا است.

حقایق جالب در خصوص مونترال

1. این شهرِ غذاهای خوشمزه یکی از شهرهایی است که بیشترین تعداد رستوران ها را در سراسر دنیا دارد. همچنین پس از نیویورک دومین شهری است که در امریکای شمالی بیشترین تعداد رستوران را دارد.

2. آیا می دانستید که مونترال جزیره ای است که 5 برابر منهتن وسعت دارد و در نقطه تلاقی رودخانه های اتاوا و سن لوران قرار گرفته است؟

3. آیا تا به حال فیلم های مردان ایکس، سیصد و اگه میتونی منو بگیر را دیده اید. این فیلم ها و بسیاری فیلم های مشهور هالیوودی دیگر در این جزیره فیلمبرداری شده اند.

4. مونترال محل شکل گیری سیرک دنیای آفتاب است. بهتر است بگوییم که سیرک آفتاب یکی از صادرات مونترال است.

5. در سال 2006، مونترال به دلیل معماری خلاقانه، موزه ها و طراحی هنرمندانه ای که دارد با نام شهر طراحی یونسکو نامیده شد. بیش از 66% از متخصصین طراحی ایالت کِبک در مونترال زندگی می نمایند.

6. استان کِبک که شهر مونترال هم در آن قرار گرفته است، بیش از 85% شربت افرای دنیا را فراوری می نماید.

7. بیشتر خانه های مونترال ارتفاع کمی دارند. یعنی در این شهر دیگر خبری از آسمان خراش های شهرهای دیگر کانادا نیست. به همین دلیل حسی کاملا متفاوت با شهرهای دیگر به شما خواهد داد.

8. روش های منحصر به فرد و شگفت انگیزی برای کشف شهر مونترال وجود دارد. کافی است که سوار دوچرخه شوید و در پیست 350 کیلومتری مونترال پا بزنید و هر جایی که می خواهید بروید.

9. قبل از اینکه گوگل به موتور جستجوی دنیای و محبوبی تبدیل گردد، سه دانشجوی علوم کامپیوتر دانشگاه مک گیل، موتور جستجوی آرچی را توسعه داده بودند.

10. بازی های ویدیویی و صنعت تکنولوژی مونترال به شدت در حال رونق هستند. مونترال پیش از این در فراوری بازی های ویدیویی رتبه سوم را داشت.

منبع: فلای تودی
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 350

به "چطور بلیط ارزان کانادا بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور بلیط ارزان کانادا بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید