معرفی هتل 5 ستاره ریتز کارلتون تورنتو

به گزارش تور یونان ارزان، این هتل در سال 2011 ساخته شده و با 11 دقیقه پیاده روی از ساحل در دسترس است، در مرکز شهر واقع شده و نزدیک به دریاچه انتاریو و خط ساحلی شهر است. هتل ریتز کارلتون تورنتو Ritz-Carlton Toronto Hotel دارای یک منظره پانوراما از تورنتو است. دارای 3 رستوران برای مهمانان و افراد محلی و برای لذت بردن از غذاهای متنوع و با غذاهای ایتالیایی با الهام از غذاهای دست ساز و با بسیاری از مواد تشکیل دهنده کانادایی می باشد. بسیاری از جاذبه های تورنتو از جمله برج سی ان، آکواریوم ریپلی، تالار مشاهیر هک، مرکز راجرز، مرکز هوا کانادا و تئاتر شاهزاده ولز با یک پیاده روی در دسترس است. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل ریتز کارلتون تورنتو مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های تورنتو را شرح داده و آنالیز می نماید.

معرفی هتل 5 ستاره ریتز کارلتون تورنتو

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل ریتز کارلتون تورنتو

دراین هتل 5 ستاره شامل خدمات رفاهی از جمله دسترسی به تلویزیون و اینترنت بی سیم بدون هزینه اضافی، امکان دسترسی به ایستگاه کامپیوتر، خدمات لموزین یا تاکسی شهری، دستگاه فکس و فتوکپی به چشم می خورد. یکی دیگر از این امکانات، خدمات برگزاری رویدادها است که شامل 5 اتاق جلسه و 1858 متر فضای کنفرانس است، خدمات یاری تور و بلیط، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، میز پذیرش 24 ساعته و مرکز تجاری 24 ساعته از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود. صبحانه با پرداخت مبلغی قابل دریافت است.

شما می توانید سرویس خشکشویی را در دسترس خود داشته باشید، آسانسور و بالابر نیز از دیگر تجهیزات هتل می با شد. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، امکانات ورزشی 24 ساعته، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. دستگاه خودپرداز بانک، قهوه و چای دی بخش های عمومی هتل و روزنامه رایگان در لابی هتل موجود است و دارای خدمات عروسی می باشد. ورود به این هتل تورنتو از ساعت 15:00 بعد از ظهر تا ساعت 24:00 شب می باشد و برای خروج، حتما باید از ساعت 05:00 تا ساعت 12:00 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان این هتل همچنین به زبان های چینی، ویتنامی، اردو، اوکراینی، فیلیپینی، تایلندی، صربستانی، روسی، رومانیایی، لهستانی، مالایی، کره ای، ژاپنی، ایتالیایی، مجارستانی، کرواتی، هندی، عبری، فرانسوی، فارسی، اسپانیایی،انگلیسی، یونانی، آلمانی، کشور چک، بلغاری، بلاروس و عربی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل ریتز کارلتون تورنتو

بعضی از امکانات تفریحی این هتل شامل استخر داخل سالن (تمام سال)، کلاس های یوگا، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، باشگاه بچه ها و نوجوانان، اجاره دوچرخه (هزینه اضافی)، جکوزی داغ و مرکز تناسب اندام اشاره نمود. همچنین دارای یک کافه است که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید.

رستوران هتل

صبحانه بوفه ای در دسترس می باشد و برای هر روز بین ساعت 7 صبح تا 10:30 صبح سرو می شود.

رستوران توکاTOCA : این رستوران صبحانه، غذای آماده، ناهار و شام ارائه می دهد. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه لذت ببرند. منوی بچه ها نیز در دسترس است.

کافه دی ای کیوDEQ Terrace and Lounge : این کافه در خدمت ناهار، شام و خوراک های سبک است. مهمانان می توانند از غذا در فضای باز لذت ببرند (شرایط آب و هوایی).

کافه ریتز Ritz: این کافه متخصص در غذاهای پرو و سرو صبحانه و خوراک های سبک می باشد.

خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

اینهتل شامل 263 اتاق در 20 طبقه می باشد و همه اتاق های آن دارای دسترسی به اینترنت سیمی و وای فای بدون هزینه اضافه، کمد و رخت آویز، اتو و میز اتو، گاوصندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ و قهوه و چای ساز مجهز می باشند. اتاق ها نیز دارای تهویه مطبوع، دوش و وان در حمام و ملافه های ضد آلرژی، حوله، سشوار، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی می باشند. همچنین یخچال و میز کار درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل ریتز کارلتون تورنتو

  • اتاق کینگ دولوکس: 42 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ یا یک تخت دونفره درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ دولوکس با چشم انداز شهر: 42 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ یا یک تخت دونفره درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ دولوکس با چشم انداز دریاچه: 42 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ یا یک تخت دونفره درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کویین دولوکس: 42 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ یا یک تخت دونفره درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کویین دولوکس با چشم انداز شهر: 42 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ یا یک تخت دونفره درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کویین دولوکس با چشم انداز دریاچه: 42 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ یا یک تخت دونفره درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • سوییت کینگ: 60 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • سوییت کینگ لاکجری: 84 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • سوییت کینگ با چشم انداز شهر: 60 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • سوییت کینگ با چشم انداز دریاچه: 84 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • سوییت پرزیدنتال: 224 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.

فاصله هتل با جاذبه های تورنتو

  • ارکستر سمفونیک تورنتو: 200 متر از شما دورتر است که اگر با تاکسی بروید 1 دقیقه زمان احتیاج است. با پای پیاده هم شما 2 دقیقه ای به این مکان می رسید.
  • مرکز خرید تورنتو ایتان: 1 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با تاکسی 4 دقیقه بعد شما را می رساند. توسط مترو 9 دقیقه بعد می رسید.
  • برج سی اِن:برای رفتن به این برج 300 متر را باید طی کنید. تاکسی 4 دقیقه ای شما را می رساند. اگر با مترو بروید، 11 دقیقه در راه خواهید بود.
  • گالری هنر هامیلتون:از این جاذبه 60 کیلومتر فاصله دارید. تاکسی این جهت را 42 دقیقه ای طی می نماید.
  • میدان یونگه دونداس:این میدان از شما 3 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 5 دقیقه ای و با مترو، 9 دقیقه ای می رسید.
  • دانشگاه تورنتو: با شما 2 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این جهت را 6 دقیقه ای طی می نماید و با 15 دقیقه اگر پیاده بروید.
  • پارک کویینز: از این پارک، حدودا 1 کیلومتر دورتر هستید. تاکسی شما را 5 دقیقه ای، اتوبوس 15 دقیقه ای می رساند.
  • فرودگاه بین المللی پیرسن تورنتو: از شما 5 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 22 دقیقه ای می رساند.

موقعیت هتل ریتز کارلتون تورنتو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا، انتاریو M5V 3G7، تورنتو، خیابان ویلینگتون غربی 181

181 Wellington St W, Toronto, ON M5V 3G7, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 287

به "معرفی هتل 5 ستاره ریتز کارلتون تورنتو" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل 5 ستاره ریتز کارلتون تورنتو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره ریتز کارلتون تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید