برای حضور هواداران در سالن های فوتسال باید برخی زیرساخت ها فراهم شود

به گزارش تور یونان ارزان، جابری گفت: برای ورود هواداران به سالن ها، باید گیت های ورودی نصب و تمام تشکیلات سالن ها هم به سیستم وزارت بهداشت متصل شوند.

برای حضور هواداران در سالن های فوتسال باید برخی زیرساخت ها فراهم شود

خبرنگاران - آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال امروز اعلام کرد که این سازمان به صورت جدی پیگیر حضور هواداران در سالن مسابقات است و در حال حاضر زمینه های ورود هواداران به سالن های فوتسال در حال فراهم شدن است. طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، قرار است 30 درصد از ظرفیت سالن های فوتسال به تماشاگران اختصاص یابد.

هنوز مجوز ورود تماشاگران به سالن مسابقات صادر نشده است. طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ابتدا باید زیر ساخت ها فراهم شود. برای ورود هواداران به سالن های فوتسال برخی کارها باید انجام شود. باید گیت های ورودی در تمام ورزشگاه ها و سالن های ورزشی نصب و تمام تشکیلات سالن ها هم به سیستم وزارت بهداشت متصل شود.

هر شخصی که می خواهد وارد سالن شود، ابتدا باید کارت ملی خود را نشان دهد و بعد از این که تعیین شد 2 دُز واکسن کرونا را تزریق کرده است، می تواند وارد سالن شود. این قانون ابتدا قرار است در رشته فوتبال و در ورزشگاه آزادی امتحان شود و در صورت موفقیت آمیز بودن آن، ما نیز در رشته فوتسال این روش را به کار خواهیم گرفت.

برخی از سالن ها مانند سالن شهید پورشریفی تبریز 6 هزار جایگاه دارد و وقتی 100 تماشاگر در سالن حاضر باشند، حضور آن ها اصلا به چشم نمی آید. از طرف دیگر تمام این افراد از عوامل تیم ها هستند و مردم عادی در سالن حضور ندارند. مردم عادی با خودشان بوق، شیپور و پرچم به سالن می آورند. برخی از سالن ها مانند بعثت مازندران، کارگران قاسم آباد مشهد و راگای تهران فقط در یک ضلع جایگاه تماشاگر دارند و زمانی که 100 نفر در این سالن ها حضور داشته باشند، سالن پر به نظر می آید؛ بنابراین تفاوت در گنجایش سالن ها است. در غیر این صورت هیچ یک از بازی ها بیشتر از 100 تماشاگر نداشته است.

بیشتر بخوانید

  • بیغم: حق سالار آقاپور در جام جهانی فوتسال خورده شد

طبق برنامه ریزی اجرا شده قرار است روز دوشنبه یا سه شنبه این هفته با احسان اصولی (رئیس کمیته فوتسال) و اعضای کادر فنی تیم ملی جلسه ای برگزار کنیم. در این جلسه قرار است درباره بازی های این فصل لیگ برتر و همچنین برنامه های پیش روی تیم ملی بحث و تصمیم گیری کنیم.

با اعلام سازمان لیگ فوتسال، رقابت های این فصل لیگ برتر قرار است روز جمعه، 13 اسفند ماه به انتها برسد. بعد از انتها بازی های لیگ برتر فوتسال، بازیکنان ملی پوش به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد تا خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا آماده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2063

به "برای حضور هواداران در سالن های فوتسال باید برخی زیرساخت ها فراهم شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای حضور هواداران در سالن های فوتسال باید برخی زیرساخت ها فراهم شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید