آنالیز زندگی فناورانه آینده در نمایشگاه اینوتکس 2023

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، رویداد دو روزه ایستگاه آینده که برای سومین سال متوالی در نمایشگاه اینوتکس برگزار می گردد، با حضور حدود 40 متخصص در حوزه های مختلف دانش و فناوری، پیامدهای مالی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی، آینده متأثر از فناوری های نو را آنالیز می نماید. این ایستگاه سال جاری از دریچه دو عنوان اصلی هوش مصنوعی و زندگی دیجیتال به آینده نگاه نموده و از این طریق به دگرگونی شرکت ها و زندگی ها می پردازد.

آنالیز زندگی فناورانه آینده در نمایشگاه اینوتکس 2023

توسعه فناوری های دیجیتال، بازسازی جهان فیزیکی با فناوری های نو، تغییرات فناورانه در بدن و فکر انسان و اثرات فناورانه در یکپارچه شدن محیط زیست، محورهایی است که در قالب سخنرانی و پنل به وسیله کارشناسان و آینده پژوهانی از ایران و جهان به آنها پرداخته خواهد شد. اکران فیلم های مستند با موضوعات اشاره شده از دیگر برنامه های این رویداد است.

در روز اول این رویداد با مرور فناوری هایی مانند بلاک چین و واقعیت افزوده به شکل گیری زندگی های مجازی پرداخته شده و گذری به اقتصاد این حوزه و قیاس اندازه گردش مالی فضای مجازی و حقیقی پرداخته می گردد. در روز دوم نیز به چالش هایی که هوش مصنوعی به وسیله دگرگونی جهان و حذف شغل های فعلی، از جمله برنامه نویسان ایجاد می نماید، پرداخته می گردد.

هر ساله بخشی از نمایشگاه اینوتکس در رویداد نکستیشن به ترسیم آینده و شرکت هایی که بر مبنای فناوری نوظهور شکل می گیرند، می پردازد.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2023 از 19 تا 22 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2300

به "آنالیز زندگی فناورانه آینده در نمایشگاه اینوتکس 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز زندگی فناورانه آینده در نمایشگاه اینوتکس 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید