برنامه ریزی دقیق پلیس برای تردد میلیونی زائران در ایلام

به گزارش تور یونان ارزان، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: پلیس با برنامه ریزی دقیق و منسجم آمادگی کامل را برای تردد میلیونی زائران اربعین حسینی دارد.

برنامه ریزی دقیق پلیس برای تردد میلیونی زائران در ایلام

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار از ،گفت: نیروی انتظامی با برگزاری جلسات متعدد و برنامه ریزی های دقیق، خود را برای ایام اربعین آماده نموده است و مصمم است با تجهیزات مناسب امنیت و آرامش قابل قبولی را برای زائران حسینی محقق سازد.

او با اشاره به برپایی 2 ایستگاه خدمات دهی انتظامی پلیس به زائران در ایام پیاده روی اربعین 98 در شهرایلام گفت: با حفظ انسجام و درک منطقی از احتیاج ها و مطالبات مردم اقدامات خوبی طراحی و برنامه ریزی شده است.

سرهنگ موسوی در ادامه به مأموریت حساس اربعین در روز های آینده اشاره نمود و اضافه نمود: در زمان کوتاهی که تا برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین باقی مانده است شهرستان ایلام آمادگی برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی را دارد.

او ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار مردم و سایر نهاد های دولتی در سطح شهرستان ایلام کوشش می نماید که بهترین خدمات را به زائران عتبات عالیات ارائه کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام مطرح نمود: امیدواریم با همکاری و همراهی مردم بتوانیم امنیتی قابل قبول را که خواسته به حق آنان است در سطح شهرستان برقرار کنیم.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 594

به "برنامه ریزی دقیق پلیس برای تردد میلیونی زائران در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی دقیق پلیس برای تردد میلیونی زائران در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید