بهترین و پرطرفدارترین بازی های ایرانی کدام ها هستند؟

به گزارش تور یونان ارزان، روزنامه همشهری - نیلوفر جلالی: میان بازی هایی که در گوشی های موبایل نصب شده، خیلی هایشان تولید ایران است و با وجود آنکه تعداد نصب آن ها شاید قابل مقایسه با بازی های خارجی بین المللی نباشد، اما جذابیت بعضی از آن ها کمتر از بازی های خارجی نیست.

بهترین و پرطرفدارترین بازی های ایرانی کدام ها هستند؟

تولیدکنندگان بازی ایرانی تا به حال هزاران بازی ساخته اند که در گوگل پلی یا بازار در دسترس است و به گفته بنیاد ملی بازی های رایانه ای حالا هر ماه از یک بازی ایرانی رونمایی می شود. اما در این میان تعدادی از بازی ها بوده اند که میان کاربران ایرانی معروف شده اند و بیشترین دانلود ها را داشته اند. بازی آمیرزا با 2 میلیون و 500 هزار نصب بیشترین طرفداران را دارد. بازی های ایرانی از نظر تنوع نیز قابل تامل هستند و از بازی های استراتژیک گرفته تا جدول و بازی با کلمات را در بر می گیرند.

آمیرزا

تعداد نصب:

2 میلیون نصب بازار/ 500 هزار نصب گوگل پلی

هدف بازی:

پیدا کردن کلمات مورد نظر از بین حروف به هم ریخته شده است. در این بین شما باید هوش و ذکاوت خود را در بین بزرگان و میرزا های عرصه کلمات محک بزنید و اعتبار خود را افزایش دهید. این بازی 800 مرحله جذاب و متنوع دارد و عنوان برتر بازی در سال 96 را کسب کرده است.

Quiz of kings

تعداد نصب:

500 هزار نصب بازار/ یک میلیون نصب گوگل پلی

هدف بازی: بیش از یک میلیون سؤال متنوع در موضوعات اطلاعات عمومی، ورزشی، سینما، ریاضی و هوش که به شکل آنلاین با دیگران مسابقه می دهید. تولیدکنندگان این بازی می گویند 15 میلیون کاربر ثبت نام شده دارند؛ و البته به عنوان بازی برتر سال 97 از نگاه مخاطبان در جشنواره بازی های ویدئویی ایران شناخته شده است.

فندق

تعداد نصب:

500 هزار نصب بازار/ یک میلیون نصب گوگل پلی

هدف بازی: فقط با کشیدن دست روی حروف، کلمات بامعنی بسازید و به استاد واژگان تبدیل شوید. بیش از 900 مرحله و هزاران کلمه مخفی در این بازی منتظر شماست. این اپلیکیشن برای همه نوع گوشی آی او اس و اندروید در دسترس است.

گلمراد

تعداد نصب:

200 هزار نصب بازار/ 50 هزار نصب گوگل پلی

هدف بازی: باید به گلمراد کمک کرد که خانه قدیمی کودکی هایش را به مدرن ترین خانه شهر تبدیل کند. گلمراد بعد از ازدواجش با الهام تصمیم می گیرد که به خانه دوران بچگی برشود، اما درست کردن این خانه ساده نیست و با چالش های مختلفی روبه رو می شود.

منچرز

تعداد نصب:

200 هزار نصب بازار/ 50 هزار نصب گوگل پلی

هدف بازی: بازی آنلاین منچ که به همراه 3 نفر به بازی می پیوندید و درصورت برنده شدن، سکه هایتان افزایش می یابد. حتی اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید می توانید به صورت آفلاین با روبات نیز بازی کنید.

پارکینگ حرفه ای 2

تعداد نصب:

200 هزار نصب بازار

هدف بازی:

رانندگی آزاد در شهر که با انجام مراحل و ماموریت ها پول و تجربه به دست می آورید. در این بازی انواع ماشین ایرانی و خارجی را دارید. ترافیک خیابان ها، پمپ بنزین و سوخت گیری و... از امکانات این بازی است.

جدولانه

تعداد نصب:

200 هزار نصب بازار

هدف بازی:

برنامه جدول شرح در متن با هزار جدول متنوع. هم سرگرمی است و هم اطلاعات را افزایش می دهد.

کار کردن با این برنامه ساده است. برای حل جدول ها کافی است خانه های جدول را با هم جا به جا کرد و نیازی به تایپ کردن هم ندارد.

تور کلمات: بازی حدس کلمه

تعداد نصب:

200 هزار نصب بازار

هدف بازی:

سر نخ رو ببینید و کلمات متناسب با سرنخ را پیدا کنید. هر پازل با حدس زدن جا به جا می شود. بیش از 550 مرحله دارد و باید کلمات مخفی را پیدا کرد.

گشت پلیس 2

تعداد نصب:

200 هزار نصب بازار

هدف بازی:

رانندگی مهیج با انواع ماشین پلیس، گشتزنی آزادانه در نقشه واقعی شهر تهران، انجام ماموریت های واقعی و نفس گیـر، تیراندازی و درگیری با سارقین همگی در کنار موارد جذابی مثل بخش سؤالات چهارگزینه ای اطلاعات عمومی و ارتقای ماشین ها از ویژگی های این بازی است. داستان این بازی از این قرار است: از وقتی آرش به یگان خودرویی نیروی انتظامی پیوسته، فرهاد که تیراندازی حرفه ای است همواره در کنارش حضور داشته است. حالا نوبت دستگیری اعضای باند خطرناکی است که آرامش شهر را مختل کرده اند.

هی تاکسی

تعداد نصب:

200 هزار نصب بازار

هدف بازی:

باید مسافر سوار کنید و به مقصد برسانید. البته داستان به این سادگی نیست. باید مواظب باشید جریمه نشوید، تصادف نکنید و با مسافران چک و چانه بزنید و پول جمع کنید. با پیشرفت در بازی امکانات بهتری نصیبتان می شود. می توانید ماشین خود را ارتقا دهید و راننده ها را عوض کنید.

باقلوا

تعداد نصب:

500 هزار نصب بازار

هدف بازی:

هدف این بازی حل جدول هایی نامرتب است که باید در آن کلمه مورد نظر را پیدا کنید و بیش از 800 مرحله مختلف دارد. در طول حل جدول ها با مناظر و زیبایی های ایران بیشتر آشنا خواهید شد و سفری خواهید داشت به شهر های مختلف. بازی دارای 32 کاراکتر است که هر کدام بیانگر میزان هوش شماست.

پسرخوانده

تعداد نصب:

100 هزار نصب بازار

هدف بازی:

خانواده مافیایی خودت را بساز و حرفه ای ترین آدم ها را استخدام کن. قبل از اینکه خیلی دیر بشود باید ثابت کنی که قوی ترین فرزند خوانده هستی. بازی پسرخوانده در سبک استراتژی، راوی مبارزات گروه های خلافکار مافیایی است که در طول یک قرن گذشته شهر های مختلف جهان را کنترل می کردند. در این بازی علاوه بر گرافیک خوب از صداپیشگان حرفه ای ایرانی نیز استفاده شده است. این بازی به عنوان بهترین بازی از دیدگاه هنری دومین جشنواره بین المللی IMGA حوزه خاورمیانه شناخته شده است.

سفره چی

تعداد نصب:

200 هزار نصب بازار

هدف بازی:

یک بازی آشپزی که شما را صاحب یک مجموعه از رستوران های مختلف می کند. در هر کدام از این رستوران ها باید هر روز غذا های مختلف آماده و به مشتری ها تحویل داده شود. با کسب درآمد، رستوران ها بزرگ تر و چالش ها بیشتر می شود.منبع: برترین ها
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1146

به "بهترین و پرطرفدارترین بازی های ایرانی کدام ها هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین و پرطرفدارترین بازی های ایرانی کدام ها هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید