به دنبال مدال مسابقات پاراآسیایی اندونزی هستیم

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران/هرمزگان بتول مهران پور و فرزانه حیدری مربی و بازیکن تیم ملی والیبال نشسته زنان کشورمان که پیروز به کسب مدال برنز مسابقات آسیایی چین شدند، عصر گذشته(13 تیر) به بندرعباس بازگشتند.

به دنبال مدال مسابقات پاراآسیایی اندونزی هستیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران با شکست تیم قزاقستان، سوم آسیا شد و توانست مجوز حضور مسابقات جهانی هلند و بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی را کسب کند. زنان والیبالیست ایران ضمن کسب صندلی سوم آسیا، توانست مجوز حضور در مسابقات جهانی هلند و هم چنین بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا اندونزی را نیز کسب کند.

در همین خصوص مربی تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: مسابقات بین 5 تیم برگزار گردید که تیم چین، نایب قهرمان المپیک ریو نیز در این رقابت ها حضور داشت و توانست قدرت خود را به رخ رقبا بکشاند.

بتول مهران پور توضیح داد: حضور تیم های مغولستان و قزاقستان نیز در این رقابت ها نیز باعث شده بود سطح مسابقات نیز بالاتر برود و شاهد رقابت نزدیکی بین تمامی تیم ها بودیم.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران کشورمان توانستند دو تیم را در این رقابت ها شکست دهند و مقام سوم آسیا را کسب نمایند، گفت: بعد از استراحت چند روزه، تمرینات خود را به صورت متمرکز در کمپ تیم های ملی مجدداً شروع می کنیم.

همچنین بازیکن تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: از اینکه توانستم برای کشورم و استان هرمزگان موفقیت بزرگی به دست آورم، بسیار خوشحالم.

فرزانه حیدری با بیان اینکه دستیابی به مدال آسیایی چندان راحت نیست، گفت: این کسب مقام سومی شروع راهی برای موفقیت در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی اندونزی است که امیدوارم با برگزاری تمرینات بیشتر و هماهنگ لازم بتوانیم به این اهداف بزرگ به دست آوریم.

وی در خاتمه توضیح داد: همان طور که برای آقایان برنامه های در نظر گرفته شده است، برنامه های خیلی خوبی برای بانوان قرار است برنامه ریزی گردد و تمرینات مان افزایش یابد تا در مسابقات جهانی بتوانیم در بین تیم های برتر مسابقات قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگاران، در مراسم استقبال از این دو افتخارآفرین هرمزگانی، خادمی و رضایی، معاونین اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، کامجو، دبیر هیئت جانبازان و معلولین استان هرمزگان، قائم مقام سازمان بهزیستی استان هرمزگان و شهردار میناب حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 694

به "به دنبال مدال مسابقات پاراآسیایی اندونزی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به دنبال مدال مسابقات پاراآسیایی اندونزی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید