نمی خواهم از نداشته ها بگویم، به کسب مدال در جاکارتا امیدواریم

به گزارش تور یونان ارزان، مربی تیم قایقرانی کانو کانادایی کشورمان در تبادل نظر با خبرنگاران، گفت: تقریبا 90 درصد ترکیب تیم برای اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا تعیین شده و تنها منتظر هستیم تا آخرین برنامه تدارکاتی مان به اجرا درآید. چنانچه مسئله ای پیش نیاید قرار است از 17 مرداد در تایلند اردو بزنیم و از همان جا هم راهی جاکارتا خواهیم شد. به نظرم برنامه ریزی خوبی شده چرا که ما چهار ساعت و نیم با اندونزی اختلاف ساعت داریم و این اردو می تواند فاصله زمانی ما را جبران کند.

نمی خواهم از نداشته ها بگویم، به کسب مدال در جاکارتا امیدواریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

الیاس اقلیمی در خصوص ترکیب تیم اعزامی به اردوی تایلند نیز گفت: نبی رضایی پاروزن جوان کشورمان که سال گذشته در مسابقات قهرمانی جوانان دنیا سوم شده بود، در قایق تک نفره در این اردو حاضر است. علی اوجاقی و شاهو ناصری در قایق های تک و دو نفره هزار متر، پژمان دیوسالاری و عادل مجللی نیز در قایق 200 متر پنج پاروزن اعزامی کشورمان به تایلند هستند.

مربی تیم قایقرانی کانو ایران در پاسخ به این سوال که شاهو چندین سال قبل به دلیل دوپینگ از حضور در مسابقات محروم بود و آیا دیگر مسئله ای در این خصوص ندارد ، گفت: وی یک بار به دلیل دوپینگ چند سالی محرومیت کشید اما خدا را شکر دیگر مسئله ای ندارد. در بازی های اینچئون نیز حاضر شد و با بدشانسی به عنوان چهارم رسید. حتی در رقابت های کسب سهمیه المپیک برزیل نیز شرکت کرد.

وی ادامه داد: پاروزنان کانو برای کسب مدال به بازی های آسیایی می روند. ما امیدوار هستیم که بتوانیم مدال های خوبی را در جاکارتا بگیریم.

اقلیمی پیرامون برنامه های تدارکاتی تیم نیز گفت: همواره نمی توان گفت که همه چیز عالی و خوب است اما تا جایی که می توانستیم برای تدارکات تیم کوشش شده تا اردوها و مسابقات خود را به نحو مطلوبی دنبال نمایند. ما در روزهایی در دریاچه آزادی تمرین کردیم که شلوغ ترین روزهای کاری این مجموعه به حساب می آمد اما با این حال خللی در اردوها به وجود نیامد.

وی توضیح داد: مطمئنا دوست داشتیم در رقابت ها و اردوهای خارجی بیشتری شرکت کنیم اما نشد. نمی خواهم در اینجا و قبل از اعزام بچه ها در خصوص نداشته ها صحبت کنم و معتقدم که لازم نیست در خصوص گذشته فکر کنیم. امیدوارم هر چه برای تیم پیش بیاید خیر باشد و بتوانیم به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 544

به "نمی خواهم از نداشته ها بگویم، به کسب مدال در جاکارتا امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی خواهم از نداشته ها بگویم، به کسب مدال در جاکارتا امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید