به شهرام گفتم فکر نکن خوب بازی کردی!، ایران، ایتالیا نیست

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران : ملی پوش سابق والیبال ایران گفت: به برادرم تذکر دادم که فکر نکن در دیدار فینال لیگ برتر والیبال عملکرد خوبی داشته ای!

به شهرام گفتم فکر نکن خوب بازی کردی!، ایران، ایتالیا نیست

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

بهنام محمودی که از نزدیک دیدار فینال لیگ برتر والیبال بین کاله و متین را دیده بود به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود ولی بازیکنان دو تیم شرایط روحی و روانی مناسبی نداشتند، به ویژه ملی پوشان که کارآیی لازم را از خود نشان ندادند. به اعتقاد من، پلی آف سه از پنج خیلی بهتر از دو از سه است. در این حالت است که فرق تیم هایی که بدنسازی و مدیریت خوبی در طول فصل داشته اند با سایر تیم ها معین می گردد.

ملی پوش اسبق والیبال ایران ادامه داد: در همه جای جهان رسم بر این است که هشت تیم اول مرحله گروهی به پلی آف برسند ولی از آنجا که تیم ملی اهمیت زیادی برای فدراسیون دارد و سال شلوغ و مهمی را پیش رو داریم، چاره ای جز برگزاری و اتمام سریع مسابقات، پیش روی فدراسیون نبود. ایران مثل ایتالیا نیست که تیم ملی و باشگاه ها با سیستم واحدی تمرین نمایند. در این حالت، اردوهای تیم ملی چندان طولانی نیست اما پیاده شدن چنین سیستمی قطعا زمان بر است.

بهنام محمودی در سرانجام گفت: بعد از بازی به همراه شهرام - شهرام محمودی، بازیکن کاله و برادر بهنام - به خانه رفتیم. به او گفتم که فکر نکن که بازی خوبی از خودت نشان دادی، توقع همه از تو این است خیلی بهتر بازی کنید. در درجه اول هم اخلاق را رعایت کن.

کاله در بازی دوم فینال لیگ برتر والیبال با شکست 3 بر صفر متین ورامین برای دومین سال متوالی به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 404

به "به شهرام گفتم فکر نکن خوب بازی کردی!، ایران، ایتالیا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به شهرام گفتم فکر نکن خوب بازی کردی!، ایران، ایتالیا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید