تور تایلند و تور پوکت : تورهای تابستانی محبوب برای ایرانیان

به گزارش تور یونان ارزان، تعطیلات تابستان فرصتی مناسب برای سفر و گردشگری است. تایلند، سرزمین لبخندها، از مقاصد محبوب میان ایرانیان است.

تور تایلند و تور پوکت : تورهای تابستانی محبوب برای ایرانیان

از مهم ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین ایرانیان می توان به تور تایلند و تور پوکت اشاره نمود. تایلند سرزمین لبخندها یکی از مقاصد گردشگری ارزان است که هواداران زیادی دارد. کشور پادشاهی تایلند در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است و زبان رسمی مردم آن تایلندی است و واحد پول رسمی آن، بات تایلند است.

بدون شک تایلند یکی از بهترین کشورهای دنیا است که طبیعت بکر و فوق العاده، آب های شفاف فیروزه ای، سواحل نرم شنی، جزایر مرجانی، موزه های دیدنی، باغ های زیبا، معابد و مراکز فرهنگی مذهبی، همه و همه گردشگران از سراسر دنیا را به سوی خود جذب می نمایند.

تایلند یک کشور توریست پذیر با امکانات و خدمات توریستی گسترده ای است که در کنار تنوع جاذبه های گردشگری، شما را بیش از قبل مجاب می نماید که به این کشور زیبا سفر کنید.

تایلند کشوری شگفت انگیز است که جاذبه های گردشگری زیادی دارد و در فرصت کوتاه سفر نمی گردد از همه آن ها بازدید کرد.

چه موقع به تایلند برویم؟

تایلند در تمامی فصول، چیزی برای گردشگران در آستین خود پنهان نموده است. باوجود آب و هوای به شدت متغیر در تایلند، می توانید در تمام ماه های سال به این کشور سفر کنید. بهترین زمان سفر به تایلند از ماه اکتبر تا آوریل است که فصل پرگردشگر تایلند است و قیمت تور تایلند به بیشترین مقدار خود می رسد و در ماه های تابستانی با توجه به گرمای هوا و بارندگی قیمت ها در کمترین حالت خود قرار دارند. می توانید برنامه سفرتان به تایلند را طوری تنظیم کنید که همزمان با برگزاری جشنواره ها در آنجا باشید.

در تایلند از معابد دیدن کنید: تایلند معابد زیبا و اسرارآمیز زیادی را در دل طبیعت خود جای داده است که می توان زمانی را به بازدید از معابد اختصاص داد. از جمله معابد تایلند می توان به معبد وات آرون، معبد وات فو، معبد وات رانگ کان، پناهگاه مذهبی حقیقت و معبد وات فرا یایی را نام برد.

از بازارهای رنگارنگ تایلند دیدن کنید: یکی از دیدنی ترین جاذبه هایی که در سفر به تایلند نباید از دست بدهید، بازارهای تایلند است. بازارچه های محلی چون علاوه بر قیمت مناسب، امکان آشنایی با فرهنگ اهالی آن شهر یا کشور را فراهم می نمایند ارزش گشت و گذار را دارند. از جمله بازار های تایلند می توان بازارهای شبانه، بازارهای روباز و بازارهای شناور را نام برد که فرصت بازدید از آنها فراهم است.

در تایلند غذای خیابانی بخورید: غذاهای خیابانی در تایلند، متنوع، لذیذ و ارزان است. شکم گردی در میان غذاهای متنوع تایلندی، گردش در میان مردمان و به خصوص شرکت در جشنواره های رنگی و جذاب را از دست ندهید.

  • آدرس وب سایت: https://www.arshinparvaz.com
  • آدرس : تهران - خیابان شریعتی - خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) - نرسیده به چهارراه اندیشه - پلاک 40 - طبقه اول - واحد 2
  • تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی: 86026890-021
  • تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی: 88423462-021

در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره 09129453668 (آقای سیفی) تماس حاصل کنید.

با تور تایلند همراه باشید
منبع: کجارو
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 259

به "تور تایلند و تور پوکت : تورهای تابستانی محبوب برای ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند و تور پوکت : تورهای تابستانی محبوب برای ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید