فراوری دوباره خودرو بسترن B30 در در ایران شروع شد

به گزارش تور یونان ارزان، بسترن B30 یک سدان مالی کلاس C به شمار میرود که به موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این موتور 107 اسب بخار قدرت را با گشتاور 155 نیوتن متر فراوری می نماید و جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی آیسین توان را به چرخ های جلوی این سدان چینی می رساند.

فراوری دوباره خودرو بسترن B30 در در ایران شروع شد

تصاویر خط فراوری گروه بهمن نشان می دهد که فراوری خودرو بسترن B30 که از سال گذشته فراوری آن به علت کمبود قطعه متوقف شده بود بار دیگر آغاز شده است.

به گزارش خبرنگاران به نظر می رسد مشکل تامین قطعه بسترن B30 از کمپانی فاو (FAW) حل شده و بناست تا حدود دو هزار دستگاه از این سدان مالی دوباره در کارخانه بهمن موتور مونتاژ شوند. گفته می گردد که این خودرو نسبت به گذشته تغییر خاصی نداشته و صرفاً با استانداردهای 85 گانه نو تطبیق پیدا نموده است.

بسترن B30 یک سدان مالی کلاس C به شمار میرود که به موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این موتور 107 اسب بخار قدرت را با گشتاور 155 نیوتن متر فراوری می نماید و جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی آیسین توان را به چرخ های جلوی این سدان چینی می رساند.

سانروف، دو کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، تهویه دستی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل آغاز حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و… از جمله امکانات فاو بسترن B30 است.بسترن B30 گروه بهمن با بازگشت خود به خط فراوری می تواند رقیب مستقیم تارا اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک باشد.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگ بر روی آن کلیک نمایید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2302

به "فراوری دوباره خودرو بسترن B30 در در ایران شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری دوباره خودرو بسترن B30 در در ایران شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید