توییتر یک استاندارد غیر متمرکز برای شبکه های اجتماعی ایجاد می نماید

به گزارش تور یونان ارزان، مدیر عامل و بنیانگذار توییتر ، جک دورسی روز چهارشنبه گفت که این شرکت می خواهد یک استاندارد باز و غیرمتمرکز برای شبکه های اجتماعی ایجاد کند ، تحولی که به گفته وی می تواند به این شبکه اجتماعی یاری کند تا بتواند کار بهتری در زمینه مبارزه با سوء استفاده ها و موارد گمراه کننده ایفا نماید.

توییتر یک استاندارد غیر متمرکز برای شبکه های اجتماعی ایجاد می نماید

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،دورسی گفت ، برای دستیابی به این دیدگاه ، تیمی مستقل تحت عنوان bluesky تشکیل می گردد که حداکثر پنج مهندس و طراح را در اختیار دارد. راهنمایی این تیم توسط پاراگ آگراول ، مدیر ارشد فناوری توییتر انجام خواهد شد. دورسی گفت که توئیتر امیدوار است در نهایت در این زمینه پیروز گردد اما به ثمر رسیدن پروژه چند سال طول خواهد کشید.

خاتمه ، دورسی امیدوار است که شبکه های اجتماعی بیشتر مانند ایمیل عمل نمایند ، که به کاربران امکان می دهد پیغام هایی را به دیگران ارسال نمایند حتی اگر در همان سرویس عضو نیستند(به خاطر پروتکل مشترک و باز آنها). شاید سوال شما این باشد که چرا چنین چیزی برای توییتر خوب است؟ دورسی در یک سری توییتها درباره bluesky به این سوال پاسخ داد و گفت: ویژگی مذکور این امکان را به ما می دهد تا به یک مبحث بسیار بزرگتر از مکالمه عمومی دسترسی پیدا کنیم و در آن مشارکت کنیم . این سیستم باعث تکمیل مصاحبه سالم می گردد و ما را وادار می نماید تا بسیار ابتکاری تر از گذشته عمل کنیم.

در حال حاضر ، توییتر تصمیم دارد با اجرای قوانین خود در برابر گفتار نفرت پراکن ، خشونت مجازی و سایر موارد توهین آمیز ، محتواهای نامحترمانه را از سایت خود حذف کند. این سایت اغلب برای گزارش دادن پست هایی که قوانینش را نقض می نمایند به کاربران متکی است.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 763

به "توییتر یک استاندارد غیر متمرکز برای شبکه های اجتماعی ایجاد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر یک استاندارد غیر متمرکز برای شبکه های اجتماعی ایجاد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید