جشنواره ونیز 2019؛ جانی دپ ستاره در انتظار بربرها

به گزارش تور یونان ارزان، جانی دپ ستاره مشهور سینما که مدتی است درگیر حواشی بی خاتمه اختلاف با همسر سابقش امبر هرد شده و درخشش سابق را ندارد تنها یک فیلم سینمایی تحت عنوان در انتظار بربرها (Waiting for the Barbarians) را در سال 2019 روی پرده خواهد داشت.

جشنواره ونیز 2019؛ جانی دپ ستاره در انتظار بربرها

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

در انتظار بربرها فیلمی است ساخته کارگردان کلمبیایی سیرو گرا که شباهتی به فیلم های بدنه اصلی هالیوود ندارد و به بخش فاخرتر کارنامه سینمایی جانی دپ متعلق است. در انتظار بربرها روز آدینه در جشنواره ونیز روی پرده رفته و هنوز تعداد قابل قبولی نقد که بیانگر مواضع کلی منتقدان نسبت به این فیلم باشد منتشر نشده اند.

سیرو گرا یک کارگردان کلمبیایی است که اولین اثرش را سال 2004 تحت عنوان سایه های سرگردان (Wandering Shadows) ساخت. او بیشتر بخاطر فیلم آغوش ابلیس (Embrace of the Serpent) که سال 2015 کارگردانی نموده شناخته شده است. گرا برای نت فلیکس مینی سریال ساخته، در جشنواره های جهانی متعددی شرکت نموده و چندین بار نماینده کشور کلمبیا در بخش بهترین فیلم های خارجی مراسم اسکار بوده است.

در انتظار بربرها جانی دپ، مارک رایلنس و رابرت پتینسون را به عنوان بازیگران اصلی به خدمت گرفته و از روی رمانی به همین نام نوشته رمان نویس مشهور آفریقای جنوبی، جان مکسول کوتزی اقتباس شده است.

فیلم درامی است درباره مهاجرت و ادغام در جامعه جدید و جانی دپ در آن نقش یک مقام بی رحم و ستمگر را بازی می نماید که مسئول امنیت مرزها است و با یک دادرس درستکار در آن منطقه دچار درگیری می گردد.

دپ در کنفرانس خبری مربوط به فیلم در ونیز به عینک فلزی خاصی که هنگام اجرای این نقش به چشم داشته اشاره می نماید و معتقد است این بهترین ابزاری بود که کارگردان برای بهتر ایفا کردن این نقش در اختیارش گذاشته است. او می گوید وقتی اولین بار کارگردان را با همین عینک دیده تصویر او در نظرش تهدیدآمیز و ترسناک جلوه نموده.

مارک رایلنس که در فیلم نقش دادرس را ایفا می نماید در کنفرانس خبری گفت آنچه به او در ایفای نقش یاری نموده درک این نکته بوده که ما بخشی از یک فرهنگ بربر هستیم. رایلنس که یک بازیگر بریتانیایی است می گوید این نکته با زندگی کردن در انگلستان و بخاطر وجود امپریالیسم دولت انگلیس کاملا قابل درک است.

رایلنس با اشاره به داستان اقتباسی فیلم می گوید: آنچه درباره شخصیت دادرس در رمان آمده کاملا قابل درک است. اینکه در ابتدا شکنجه را انکار می نماید اما وقتی دیگر ماجرا غیرقابل انکار است کوشش می نماید دختر شکنجه شده را نجات دهد؛ در واقع کوشش او حتی برای نجات دختر هم نوعی اعمال قدرت است. شکلی از تصدیق این نکته که من قدرتمندم و تو قربانی…شخصیت هایی که من و جانی نقششان را ایفا نموده ایم به نوعی دو روی یک سکه هستند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 421

به "جشنواره ونیز 2019؛ جانی دپ ستاره در انتظار بربرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ونیز 2019؛ جانی دپ ستاره در انتظار بربرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید