تور ارزان آلمان: خوش تیپ ترین بدنساز ملی پوش پناهنده آلمان شد !

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران: فدراسیون بدنسازی بدنبال جلب رضایت بدنساز مدال آور ایرانی برای بازگشت او به کشور است.

تور ارزان آلمان: خوش تیپ ترین بدنساز ملی پوش پناهنده آلمان شد !

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، هفتاد و پنجمین دوره رقابت های پرورش اندام قهرمانی دنیا 2021 روز گذشته به میزبانی شهر سانتاسوسانای اسپانیا به سرانجام رسید و ملی پوشان کشورمان پیروز شدند با کسب 10 طلا، 7 نقره و 5 برنز بالاتر از سایر رقبا به مقام قهرمانی دست پیدا نمایند. در این بین اما امیر غلامزادگان که در این مسابقات پیروز به کسب مدال هم شده بود به همراه کاروان تیم ملی به کشور بازنگشت.

آنالیز ها نشان می دهد، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در حال مذاکره با این ملی پوش ایرانی هستند، تا او را قبل از اتمام مهلت ویزایش به کشور بازگرداند. از مهلت ویزای این ورزشکار حداکثر 3 روز به جای مانده است. حال باید دید که کوشش ها برای جلب رضایت این ورزشکار نتیجه بخش خواهد بود یاخیر؟

لازم به ذکر است در آبان ماه امسال امید احمدی صفا دارنده مدال برنز بازی های کشورهای اسلامی در رشته بوکس که سال ها عضو تیم ملی بود، برای حضور در رقابت های دنیای کیک بوکسینگ همراه با این تیم راهی ایتالیا شد، اما به کشور بازنگشت.

منبع: رکنا
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1962

به "تور ارزان آلمان: خوش تیپ ترین بدنساز ملی پوش پناهنده آلمان شد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: خوش تیپ ترین بدنساز ملی پوش پناهنده آلمان شد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید