در زیر آب های تایلند چه می گذرد

به گزارش تور یونان ارزان، با توجه به این که در جناب فصل تابستان و سفرهای تابستانی قرار داریم، یکی از کامل بلوز رکابی مقصدهایی است که می توان برای رفتن آزادی کرد، تایلند است. اما اگر بخواهید در این کشور به ماجراطلبی بپردازید، ما به شما پیشنها می کنیم که دنیای زیر آب تایلند را برگزینی کنید. بی شک دنیای زیرآب ساحل ها تایلند همچون گیجی مات زده حیرت کردن هایی که بر روی زمین دارد، دیدنی است و از این رو ما تامل در تایلند را به شما مراد می کنیم. در ادامه در مطلب جاهای دیدنی پوکت در خصوص در زیر آب های تایلند چه می گذرد بیشتر صحبت می کنیم.

در زیر آب های تایلند چه می گذرد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

از جمله تاپ :صفت عالی ساحل هایی که در تایلند و در همین ابتدای امر می خواهیم به شما برای غوطه بازی در تایلند شناساندن نماییم، جزایر پوکت، کائو لک، فی فی و ساحل آئو نانگ در آبخست کرابی تایلند هستند. می خواهیم کمی از یکی از نامور ترین مدینه ها و جزایر تایلندی، پوکت برای شما بگوییم. شهر پوکت در کشور تایلند، از لحاظ جغرافیایی بیش از نیمی از آن را جنگل پوشانده است. به همین دلیل اسم این آبخوست را پوکت گذاشتند که به زبان مالزیایی، کوه یا تپه معنی می دهد. سطح اندازه گیری این شهر 543 کیلومتر مربع بوده و شلوغی حاضر در آن طبق آمار آماردن در سال 2015 این شهر دارای هنگامه و خلوت 386,605 نفر است.

با توجه به اسباب جغرافیایی این شهر در تمام طول سال، دارای آب و آسمانی داغ و آبدیده است. فصل های خشک و بدون بارش این شهر از ماه نوامبر تا آوریل (آذر، اردیبهشت) و فصل های بارانی از ماه مه تا اکتبر (خرداد، آبان) به طول می انجامد.

بهترین زمان برای سفر به پوکت از ماه نوامبر تا فوریه (آذر تا اسفند) است. اقامت در شهر پوکت، مثل هر شهر توریستی دیگری دارای قدرت و های متنوعی است. از همین رو این شهر برای کسانی که عاشق دریا و ساحل هستند گزینه های رویایی متنوعی دارد. برای غواصی در تایلند، آبخو پوکت از نظر مکانی دارای بلوز بی آستین موقعیت برای غواصان در سراسر جهان است و از این رو از اقصی نقاط جهان برای حادثه جویی و تعمق به پوکت برای تفکر در تایلند می آیند.

بهترین برگ آب و چرند برای ژرف پیمایی در تایلند به این توضیح است که به طور مثال برای ژرف پیمایی در دریای آندامن، از ماه نوامبر تا آوریل و تاپ :صفت عالی زمان برای دیدن وال کوسه ها ر زیر آب، ماه فوریه است. شما می توانید سفره ماهی ها را که در تمام سال در دریا قابل نظر می باشند را با آمادگی بینایی دیدار تا عمق 30 متری دریا، عاقبت اندیشی فرمایید. دمای هوای داخل دریا در بین 28 تا 31 درجه سانتی گراد و ابزار سطح آب به خصوص در ماههای مختوم به سال جدید حسب معمول آرام می باشد.

از اواخر ماه می تا اکتبر بادهای ادواری آغاز به نفح می نمایند و سطح آب در دریای آندامن طوفانی می گردد. در این زمان دیگر جزایر سیمیلان، ریشلیو راک و هین دائنگ برای غوطه وری کم قیمت نیستند. بریا تعمق در تایلند هین دائنگ یکی از کامل بلوز رکابی مکان های دریایی در تایلند است که دارای صحنه ایی بسیار زیبا در زیر آب های خود است.

هین دائنگ در یک کلام برای تفکر با نماهایی زیبا در زیر آب مناسب است و این محل تاپ :صفت عالی مکان برای بازدید از کوسه های پشت خاکستری تایلندی است که در کنار دیواره های ساحلی شنا می نمایند را می توایند ببینید. حتماً دانستن این نکته خالی از لطف نیست که این مکان پسین خانه در دریای آندامن برای وال کوسه ها و سفره ماهی های تایلندی می باشد. با دیدار از هین دائنگ شما سراسیمگی غوطه وری در کنار بزرگترین خارجین عمودی تایلند را آزمایش خواهید نمود. می رسیم به جزایر تماشایی سیمیلان.

غواصی

سیمیلان با مناظر زیبای زیر آبی که دارد بی شک یکی از بهترین مکان های برای تامل در تایلند و حتی در جهان به شمار می رود. صخره های سنگی علاوه شکوه که در عمق آب های این آبخوست وجود دارد و برای شنا در آن، احتیاج دارید که یک غواص اضافه حرفه ای باشید.

شما می توانید با استعمال از قایق های تفریحی یا قایق سفرهای بحری آبزی هرروز به غواصی بروید. ریشلیو راک یکی از مشهورترین سواحل غواصی تایلند و جهان می باشد و در صدر مکان های غوطه بازی به مصاحب وال کوسه ها قرار محزون است. تجهیزات حرفه ای مرواریدجویی غوص و یک طیف شگفت انگیز و جالب از قایق های سفری در گرداگرد سایت های غوطه وری که کلاس عالمگیر جهانیی دارند در جزایر سیمیلان، برمه و هین دائنگ گرد هم گویی جمع یکدیگر آورده است.

با توجه به این که بیش از 200 گونه ماهی و 80 گونه از مرجان ها در تعرفه آفریدگان آبی این ناحیه ثبت شده اند، می توانید درک کنید که به چه دلیل تامل کردن در کرابی می تواند آروین ای بی حاصل و درعین حال یکسان باشد. این ناحیه درون پارک ملی آبی نات نوپارات تارا - مو کو فی فی (Hat Nopparat Thara - Mu Koh Phi Phi) قرار رنجیده است و بخش مخصوص غوطه بازی در اطراف جزایر نیز تقریبا در مسافتی قرار گرفته است که با 30 تا 40 لمحه قایق سواری می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

منبع: ای تایلند
انتشار: 23 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 325

به "در زیر آب های تایلند چه می گذرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در زیر آب های تایلند چه می گذرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید