طراحی خانه ویلایی کوچک: در صورت استمرار ماجراجویی ترکیه و آذربایجان، نخجوان و قره باغ را به ایران باز می گردانیم

به گزارش تور یونان ارزان، نماینده مجلس در توئیتی در واکنش به اظهارات اخیر الهام علی اف در توئیتی نوشت: در صورت استمرار ماجراجویی، نخجوان و قره باغ را به ایران باز می گردانیم.

طراحی خانه ویلایی کوچک: در صورت استمرار ماجراجویی ترکیه و آذربایجان، نخجوان و قره باغ را به ایران باز می گردانیم

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

وی در توئیتی در این باره نوشت: در صورت استمرار ماجراجویی ترکیه و رفتار ناشیانه جمهوری آذربایجان، نخجوان و قره باغ را به ایران همان سرزمین اصلی آن ها باز می گردانیم.

لازم به ذکر است که چندی پیش علی اف درباره رزمایش های ایران و عبور کامیون های ایرانی اظهار نظر کره بود که با واکنش های بسیاری در کشور روبه رو شد. علت حساس شدن موضوع کامیون های ایرانی و هم رزمایش های ایران را باید در نتیجه جنگ اخیر قره باغ جستجو کرد بخشی از خاک آذربایجان یعنی نخجوان از سرزمین اصلی جداست و خاک ارمنستان میان این دو بخش قرار گرفته است. در نتیجه، آذربایحان برای برقراری ارتباط زمینی با نخجوان همواره محتاج ایران بود. اما پس از جنگ قره باغ، آذربایجان کنترل جاده ترانزیتی منتهی به نخجوان را به دست گرفت و از ایران بی احتیاج شد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1880

به "طراحی خانه ویلایی کوچک: در صورت استمرار ماجراجویی ترکیه و آذربایجان، نخجوان و قره باغ را به ایران باز می گردانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی خانه ویلایی کوچک: در صورت استمرار ماجراجویی ترکیه و آذربایجان، نخجوان و قره باغ را به ایران باز می گردانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید