دولت آمریکا از معامله خرید تیک تاک سهم می خواهد

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندپندنت، دونالد ترامپ به مایکروسافت یا شرکت های آمریکایی دیگر مهلت داده تا 15 سپتامبر تیک تاک را بخرند در غیر این صورت، اپلیکیشن محبوب اشتراک گذاری ویدئو در آمریکا تعطیل می گردد.

دولت آمریکا از معامله خرید تیک تاک سهم می خواهد

این درحالی است که رئیس جمهور آمریکا معتقد است دولت باید بخش قابل توجهی از مبلغ مربوط به خرید این پلتفرم را دریافت کند زیرا شرایط انجام این عملیات ادغام را فراهم نموده است.

او روز گذشته در کاخ سفید گفت: به دلایل امنیتی نمی توان اجازه داده چین این اپلیکیشن را کنترل کند. این کار خیلی عظیم و تهاجمی است. به نظر من بهتر است به جای خرید 30 درصد، کل اپلیکیشن را بخریم.

ترامپ در ادامه سخنانش اشاره نمود از آنجا که خرید اپلیکیشن به معنای ارسال پول به چین است، آمریکا نیز در مقابل باید مبلغی دریافت کند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه اضافه نمود: دولت آمریکا باید برای انجام این معامله مبلغی دریافت کند، زیرا بدون یاری دولت آنها چیزی ندارند.

البته هنوز تعیین نیست چنین معامله ای چگونه ترتیب می یابد.

این درحالی است که مقامات آمریکایی ادعا می نمایند تیک تاک با دولت چین در ارتباط است و یک خطر امنیتی به حساب می آید. البته پلتفرم مذکور تا به امروز همه این اتهامات را رد نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1219

به "دولت آمریکا از معامله خرید تیک تاک سهم می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت آمریکا از معامله خرید تیک تاک سهم می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید