رباتی که آمار های گردشگری را چندین برابر می نماید، گشت و گذار جذاب و دیدنی در موزه ها با ربات گردشگر

به گزارش تور یونان ارزان، دانشمندان رباتی ساخته اند که به گردشگران یاری می نمایند تا به سرعت منطقه مورد دلخواه خود را انتخاب و از گردش در مکان یا موزه لذت ببرند.

رباتی که آمار های گردشگری را چندین برابر می نماید، گشت و گذار جذاب و دیدنی در موزه ها با ربات گردشگر
به گزارش خبرنگار حوزه فن آوری گروه علمی پزشکی خبرنگاران، کارشناسان نوعی ربات مخصوص گردشگری به نام بتی Betty طراحی نموده اند که می تواند بازدیدنمایندگان را در مناطق مختلف موزه و مکان های گردشگری همراهی کند. این ربات از طریق کارشناسان دردانشکده مهندسی رباتیک (ORI) دانشگاه آکسفورد طراحی شده و ارتفاعی برابر با یک و نیم متر دارد. اکنون دانشمندان ربات بتی را درطرحی آزمایشی در خانه محل تولد وینستون چرچیل نخست وزیر پیشین انگلستان مورد استفاده قرارداده اند واین ربات عملکردی مستقل دارد و می تواند افزون بر همراهی با گردشگران به ارائه اطلاعات درباره مکان گردشگری بپردازد و به سئوال های بازدیدنمایندگان پاسخ دهد. یکی از ویژگی های این ربات ارتباط با شبکه های مجازی است و حتی پست هایی شامل تصاویر را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد و مدت زمان شارژ ربات در هر دوره به مدت 12 ساعت است و پس از طی این دوره با اتصال خود به ایستگاه شارژ دوباره فعال می گردد. کارشناسان هدف از ساخت این ربات را استفاده از قابلیت های منحصربه فرد هوش مصنوعی برای افزایش میزان گردشگران، تنوع درحوزه گردشگری و نیز سرگرمی بازدیدنمایندگان اعلام نموده اند. این ربات دارای یک نقشه سه بعدی از فضای محل مورد نظر است و به آسانی می تواند راستا خود را پیدا کند، آمار های جهانی نشان می دهند در طی چند سال آینده بسیاری از مشاغل امروزی انسان ها درآینده از طریق ربات ها تصاحب می گردد و هوش مصنوعی رقیبی قدرتمند برای انسان ها خواهد شد. مزیت استفاده از ربات به جای انسان ها جمع آوری و پردازش داده ها با سرعت بالا و بدون خطا، همچنین نبود خطا ها و مشکل هایی، چون خستگی و افت توان در انسان هاست. کارشناسان پیش بینی می نمایند که در شغل های مربوط به معاملات و وام مسکن، امور حقوقی، حسابداری و آموزش در آینده ربات ها جایگزین انسان ها شوند.منبع:Dailymaillمنبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 222

به "رباتی که آمار های گردشگری را چندین برابر می نماید، گشت و گذار جذاب و دیدنی در موزه ها با ربات گردشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رباتی که آمار های گردشگری را چندین برابر می نماید، گشت و گذار جذاب و دیدنی در موزه ها با ربات گردشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید