روبات غول پیکری که به حراج گذاشته شد

به گزارش تور یونان ارزان، یک استارت آپ آمریکایی که ربات های عظیم برای مبارزه می ساخت، اعلام ورشکستگی نموده است. این شرکت ربات غول پیکر خود با ارتفاع 16 فوت را در وب سایتای- بی حراج نموده است.

روبات غول پیکری که به حراج گذاشته شد

به نظر می رسد عصر جنگ روبات های عظیم به خاتمه رسیده است. این درحالی است که استارت آپ آمریکاییمگاباتس که ربات های عظیمی برای این مسابقات می سازد نیز اعلام ورشکستگی نموده است.

درهمین راستا این شرکت روبات ایگل پرایم به ارتفاع 16 فوت را در وب سایت ای بی به حراج گذاشته است.

این روبات هنوز کار می نماید و حتی اسلحه هایی نیز دارد. البته به دلیل مسابقات خراش هایی روی روبات وجود دارد و پدهای پلاستیکی آن نیز فرسوده شده اند.

البته خرید روبات ایگل پرایم پرهزینه ای است. هزینه ارسال آن به نقاط مختلف دنیا ممکن است به 50 هزار دلار رسد. همچنین خریدار باید 7 هزار دلار هزینه جایگزین کردن قطعات فرسوده کند. علاوه برآن نباید فراموش کرد این ربات 15 تن وزن دارد.

علاوه بر این موارد خریدار باید هزینه های نگهداری مانند تعویض روغن آن را نیز در نظر بگیرد. با این وجود قیمت مناقصه این روبات از یک دار به 50 هزار دلار رسیده است و پیش بینی می گردد تا سوم اکتبر قیمت آن بالاتر نیز برود.

دلیل ورشکستگی مگاباتس نیز ناتوانی در پرداخت اقساط وام است. بنابراین شرکت تصمیم دارد با فروش دارایی هایش وام بانک را پرداخت کند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 547

به "روبات غول پیکری که به حراج گذاشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبات غول پیکری که به حراج گذاشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید