زیباترین شهرهای ایتالیا ، شهرهایی بر فراز تپه های بلند (تور ایتالیا ارزان)

به گزارش تور یونان ارزان، ایتالیا با طبیعت زیبا و مجذوب کننده خود همیشه مقصدی منحصر به فرد برای گردشگران انواع تورمسافرتی بوده و جزو پر فروش ترین تورهای آژانس های مسافرتی محسوب می گردد. این کشور به علت موقعیت خاص جغرافیایی تلفیقی است از تپه ها و صخره ها و کوهستان در کنار دریای بی کران و زیبا. در ادامه به زیباترین شهرها و روستاهای این کشور که بر روی تپه های فوق العاده بنا شده اند، اشاره می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

زیباترین شهرهای ایتالیا ، شهرهایی بر فراز تپه های بلند (تور ایتالیا ارزان)

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

1) Ostuni

این شهر که به عنوان شهر سفید در ایتالیا معروف است، بر فراز تپه ای مشرف به دریا ساخته شده. شما می توانید در خیابان های زیبا و کوچه های تنگ و تودر توی این شهر قدم بزنید و از تورمسافرتی خود لذت ببرید. سیستم معماری در این شهر، ما را به یاد ماسوله و اورامان می اندازد. خانه ها برروی یکدیگر بنا شده اند و پشت بام خانه فرو دست، حیاط خانه بالایی است. همین سبک خاص از معماری به استحکام بیشتر بناها یاری نموده است. کنتراست خانه های سفید، آفتاب فوق العاده زیبا، چشم انداز دریا و کوهستان و بعلاوه تلفیق درهای چوبی آبی و سبز خانه ها در این روستا فوق العاده است. می توانید ساعت ها در کوچه پس کوچه های این شهر بدون خستگی قدم بزنید. همین طبیعت موجب شده که اغلب گردشگران تورمسافرتی ایتالیا به این منطقه نیز سفر نمایند و توریک روزه ای را در این شهر فوق العاده بگذرانند.

2) Montepulciano

این روستای زیبا و دلنشین ایتالیایی در قرن 14 میلادی در این منطقه احداث شد. معماری خاص و کلاسیک این روستا در کنار باغات انگور و بعلاوه طبیعت غنی موجب محبوبیت آن بین انواع تورمسافرتی شده است، اگرچه بعضی کاوش های باستان شناسی نشاگر این مهم هستند که قدمت روستا به قبل از قرن 14 و به تعبیر درست تر قرن 4 میلادی باز می شود. این روستا می تواند مقصدی فوق العاده برای تورمسافرتی شما باشد. می توانید شب را در مسافرخانه های محلی بگذرانید و از غذاهای عالی ایتالیایی لذت ببرید.

3) Orvieto

به طور حتم اورویِتو را می توان به عنوان نگین این دست از شهرها به شمار آورد. این شهر که در قرن 14 میلادی در این منطقه ساخته شد، تلفیقی زیبا و دلنشین دارد. پوشش گیاهی خاص منطقه و بعلاوه معماری بناها به آن جلوه ای جالب و دیدنی بخشیده، به گونه ای که مقصد محبوب گردشگران تورمسافرتی است و هر بیننده ای را به وجد می آورد. این شهر روی صخره های تپه ای 2500 ساله بنا شده و همین جریان به زیبایی بیشتر و مجذوب کنندهیت آن بین گردشگران افزوده است. زیبایی این شهر به حدی است که اغلب می توان انواع تورطبیعت گردی را در این منطقه با شکوه مشاهده کرد.

4) Monticchiello

این دهکده قدیمی که ساکنانش به سختی به 200 نفر می رسند، یکی از مجذوب کننده ترین مناطقی است که می توانید برای تورمسافرتی آینده خود در ایتالیا انتخاب کنید. طبق شواهد و بقایایی که در این روستا بدست آمده، این طور به نظر می رسد که با محیطی با قدمت زیاد روبه رو هستیم. طبق کاوش هایی که اجرا شده و با توجه به دیوار قدیمی اطراف روستا و بعلاوه کلیسای کوچکی که در آن به چشم می خورد، قدمت این روستا به 850 سال پیش می رسد، گذشته از قدمت، این روستا زیبا و مجذوب کننده است و می تواند مقصدی فوق العاده برای انواع تورمسافرتی باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2261

به "زیباترین شهرهای ایتالیا ، شهرهایی بر فراز تپه های بلند (تور ایتالیا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین شهرهای ایتالیا ، شهرهایی بر فراز تپه های بلند (تور ایتالیا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید