به این دلایل حتما به ارمنستان سفر کنید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد ارمنستان

به گزارش تور یونان ارزان، هنگامی که در حال برنامه ریزی برای سفر خود هستید، ممکن است قصد نداشته باشید ارمنستان را در برنامه خود قرار دهید. اما اگر به این کشور سفر کنید، با تماشا آثار تاریخی و فرهنگی و غذاهای خوشمزه آن، نظرتان راجع به این کشور تغییر خواهد نمود. امروز در مجله خبرنگاران دلایلی را برایتان خواهیم گفت که شما را ترغیب می نماید سفر به ارمنستان را در برنامه خود قرار دهید.

به این دلایل حتما به ارمنستان سفر کنید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

سفر به ارمنستان ؛ از اولین کشور مسیحی جهان تماشا کنید

آیا می دانستید کشور ارمنستان اولین کشوری است که در آن مذهب مسیحیت به اسم مذهب رسمی کشور شناخته شد؟ این اتفاق در سال 301 بعد از میلاد با یاری گریگور روشنگر و پادشاه تیرداد سوم رخ داد و کلیساها در این کشور ساخته شدند. اولین کلیسایی که در ارمنستان ساخته شد کلیسای جامع اچمیادزین است که به اسم اولین کلیسای جامع جهان شناخته شد. امروزه بناهای تاریخی و مذهبی زیادی در این کشور وجود دارد که می توانید از معماری زیبای آنها و چشم انداز ها شگفت انگیزی که با محیط اطراف به وجود آورده اند لذت ببرید. پیشنهاد می کنیم در سفر به ارمنستان از صومعه های زیبای گغارد، تاتو و خور ویراپ تماشا کنید. گریگور روشنگر سال های زیادی در زندانی در صومعه خور ویراپ زندانی بود. خرید سریع و مطمئن بلیط تهران ایروان | بلیط ایروان تهران

از چشم انداز کوه آرارات لذت ببرید

گشت و گذار در ایروان مرکز ارمنستان، بدون بازدید از کوه های آرارات امکان پذیر نیست. این کوه های باشکوه در هر فصلی زیبایی خاص خود را دارند. کوه آرارت نماد سرزمین مادری برای مردم ارمنستان است و نام آن در کتاب انجیل آورده شده است. در کتاب مقدس گفته شده است که کشتی نوح (ع) در کنار این کوه متوقف شد و او به همراه خانواده اش در کنار این کوه به زندگی خود ادامه دادند. برای مشاهده برترین چشم انداز از کوه آرارت از ایروان خارج شده به معبد خور ویراپ بروید.

سوار طولانی ترین تلکابین جهان شوید

با سوار شدن بر طولانی ترین تلکابین جهان می توانید خود را به یکی از شاهکارهای معماری ارمنستان، یعنی صومعه تاتو برسانید. البته اگر از ارتفاع نمی ترسید این روش را انتخاب کنید زیرا باید به مدت 12 دقیقه از ارتفاع 320 متری شاهد چشم انداز ها شگفت انگیزی باشید. در خاتمه سفر به صومعه زیبای تاتو می رسید که در طی قرون 9 تا 13 ساخته شده است.

قدیمی ترین غذاها را در جنوب قفقاز تجربه کنید

غذاهای ارمنستان بیشترین قدمت را در اروپا و جنوب قفقاز دارند. غذاهای این کشور به لطف استفاده از ادویه ها، گیاهان و گل های وحشی بسیار متنوع و خوشمزه است. در کشور ارمنستان مخصوصا در ایروان، رستوران های سنتی زیادی وجود دارند که غذاهای محلی را سرو می نمایند. در سفر به ارمنستان می توانید از غذاهای مختلف ارمنستان مانند اسپاس که نوعی سوپ خامه ای و کم کالری است، ماتسون که نوعی ماست محلی است یا تولما که دلمه برگ انگور است امتحان کنید. کباب مخصوص این کشور به نام خوروواتس را از قلم نیاندازید. آماده سازی این غذا خودش آداب و رسوم خاصی دارد. گفته می گردد فقط آقایان می توانند در آماده کردن این غذا سهیم باشند. از نان لواش ارمنستان می توانید برای خوردن غذا بهره ببرید و برای دسر، نان شیرین گاتا را امتحان کنید.

خوشمزه ترین آب جهان را بنوشید

آیا می دانستید آب ارمنستان یکی از پاکیزه ترین و خوشمزه ترین آب های جهان است؟ آب آشامیدنی ارمنستان از منابع خالص بدست می آیند. در گوشه و کنار ایروان می توانید فواره های کوچکی را بیابید که دارای آب آشامیدنی هستند. همه می توانند از آب خنک و پاک این فواره ها به رایگان بنوشند.

هیجان را تجربه کنید

به علت داشتن کوه ها و آب و هوای مناسب، ارمنستان مکان مناسبی برای ورزش های هیجان انگیز است. در سال های اخیر ورزش پاراگلایدینگ معروفیت زیادی پیدا نموده است. مکان های زیادی در ارمنستان وجود دارند که برای این ورزش مناسب هستند. در فصل تابستان می توانید کوه نوردی و پیاده روی را تجربه کنید. در فصل زمستان شرایط فوق العاده ای برای ورزش اسکی فراهم است که در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی بسیار مقرون بصرفه است.

با مردم مهربان و مهمان نواز دوست شوید

مردم ارمنستان از قدیم اعتقاد داشته اند که میهمان هدیه ای از طرف خداست که باعث شادی می گردد. آنها بسیار مهمان نواز بوده و با غریبه ها به گرمی برخورد می نمایند و در کوشش هستند تا گردشگران اوقات خوشی را در کشورشان بگذرانند. بیشتر گردشگرانی که به نقاط مختلف جهان سفر نموده اند اعتراف نموده اند که مهمان نوازی مردم ارمنستان را در هیچ جای جهان ندیده اند. ممکن است در سفر به ارمنستان با غریبه هایی روبه رو شوید که شما را به خانه شان دعوت نموده و از شما پذیرایی می نمایند. حتی ممکن است در خاتمه سفر خود دوستان خوبی از این کشور پیدا نموده باشید.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد ارمنستان به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1836

به "به این دلایل حتما به ارمنستان سفر کنید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به این دلایل حتما به ارمنستان سفر کنید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید