سال تحصیلی جدید در دانشگاه محقق اردبیلی از 22 شهریور به صورت مجازی شروع می گردد

به گزارش تور یونان ارزان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: کلاس های درس در نیمسال اول 1400-1399 به صورت مجازی از 22 شهریور شروع می گردد.

سال تحصیلی جدید در دانشگاه محقق اردبیلی از 22 شهریور به صورت مجازی شروع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

ترحم مصری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه انتخاب واحد در این دانشگاه از 15 شهریور در حال اجرا است، اظهار کرد: شروع کلاس ها و شروع سال تحصیلی جدید در دانشگاه ما از 22 شهریور خواهد بود.

مصری با بیان اینکه کلاس های دوره کارشناسی و تحصیلات تکمیلی به صورت مجازی برگزار می گردد، اضافه کرد: با این حال اگر دانشجویان و استاد، به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی، برای برگزاری کلاس ها به صورت حضوری موافق باشند، امکان برگزاری کلاس های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی را داریم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی بیان نمود: در مورد تغذیه دانشجویان در نظر گرفته شده است که توزیع غذا به شکل بیرون بر باشد و تراکم دانشجویان در کلاس ها و خوابگاه هم با حداقل ممکن برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه سامانه های آفلاین در دانشگاه محقق اردبیلی نیز در دسترس دانشجویان و استادان خواهد بود، اضافه کرد: در کنار سامانه های موجود آنلاین و آفلاین آموزش مجازی، به هر دلیلی احتیاج به برنامه و نرم افزار دیگری باشد، مسئله ای برای برگزاری کلاس در آن نرم افزار ها نخواهیم داشت.

مصری به برگزاری کلاس های عملی در ترم گذشته اشاره نمود و گفت: بخشی از آموزش در کلاس های عملی ترم گذشته با فراوری محتوا صورت گرفت و این ترم هم تا حدی انجام خواهد شد.

وی اعلام کرد: با این حال اگر احتیاج به حضور فیزیکی در کلاس باشد، امکان برگزاری کلاس به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی را خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1269

به "سال تحصیلی جدید در دانشگاه محقق اردبیلی از 22 شهریور به صورت مجازی شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال تحصیلی جدید در دانشگاه محقق اردبیلی از 22 شهریور به صورت مجازی شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید