سایت دامگا: بیرانوند 2 میلیون می ارزد

به گزارش تور یونان ارزان، فوتبالیست های ایرانی معمولاً ارزان قیمت هستند، اما باارزش ترین بازیکن علیرضا بیرانوند است.این دروازه بان ایرانی که با مهار پنالتی رونالدو نامش را جهانی کرد، ارزشش 2 میلیون یورو است.

سایت دامگا: بیرانوند 2 میلیون می ارزد

به گزارش خبرنگاران ،سایت روزنامه دامگا ترکیه گزارش داد:ترابزون اسپور برای جذب سیدمجید حسینی مدافع جوان ایرانی که در پنج بازی که این فصل برای ترابزون اسپور به میدان رفته 13 امتیاز کسب نموده، 600 هزار دلار پرداخت.

با این رقمی که ترابزون اسپور برای جذب حسینی به باشگاه استقلال پرداخت، گرانقیمت ترین نقل وانتقال این فصل لیگ برتر ایران رقم خورد.در کل فوتبالیست های ایرانی به عنوان بازیکن آزاد از باشگاه های ایرانی جدا و به تیم های دیگر به خصوص اروپایی ملحق می شوند به غیر از حسینی، علی قلی زاده در ازای 300 هزار دلاری که باشگاه شارلوا به سایپا پرداخت، به این تیم بلژیکی منتقل شد. مهدی ترابی هم از تیم سایپا در ازای 96 هزار یورو (11 هزار دلار) راهی پرسپولیس شد.

فوتبالیست های ایرانی معمولاً ارزان قیمت هستند، اما باارزش ترین بازیکن علیرضا بیرانوند است.این دروازه بان ایرانی که با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو نامش را جهانی کرد، ارزشش 2 میلیون یورو (2 میلیون و 320 هزار دلار) است.همچنین بیرانوند در 6 بازی پرسپولس در لیگ قهرمانان آسیا موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد تا سهم بسزایی در مسیر رسیدن این تیم به فینال این رقابت ها - در صورت کنار زدن السد در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی - داشته باشد.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 142

به "سایت دامگا: بیرانوند 2 میلیون می ارزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت دامگا: بیرانوند 2 میلیون می ارزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید