گل تیموریان به بوریرام در میان 5 گل برتر یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش تور یونان ارزان، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، نگاهی به برترین گل های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته که گل استقلال به بوریرام تایلند هم یکی از این گل ها بوده است.

گل تیموریان به بوریرام در میان 5 گل برتر یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

برای سفر با تور لحظه آخری پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از روز 5 شهریور شروع می گردد که استقلال و پرسپولیس به عنوان نماینده های ایران، باید به مصاف السد و الدحیل قطر بروند. با نزدیک شدن به این ملاقاتها، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نگاهی به پنج گل برتر مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها داشته که گل زیبای آندرانیک تیموریان، هافبک وقت تیم استقلال به بوریرام تایلند در ملاقات برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2013، یکی از این پنج گل بوده است.

سایت AFC از کاربران خود برای انتخاب بهترین گل مرحله یک چهارم نهایی مسابقات که گل آندو هم میان آنهاست، نظرخواهی نموده است. این سایت درباره این گل نوشت:

پس از بازی در کشورهای انگلیس و قطر، آندرانیک تیموریان در سال 2013 به باشگاه دوران کودکی خود یعنی استقلال بازگشت و این تیم را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برد.

شوت تیموریان در وقت های اضافه ملاقات مقابل بوریرام در تایلند، صعود نماینده ایران را به جمع چهار تیم برتر مسابقات قطعی کرد. هافبک تیم استقلال پس از دریافت توپ در نیمه زمین بوریرام، بازیکن مقابلش را از پیش رو برداشت و شوت محکمی به گوشه بالای دروازه حریف زد تا استقلال به یک پیروزی 2 بر یک دست یابد.

به گزارش خبرنگاران، برنامه ملاقاتهای دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به توضیح زیر است:

5 شهریور

استقلال ایران - السد قطر (استادیوم آزادی تهران)

6 شهریور

الدحیل قطر - پرسپولیس ایران (استادیوم عبدالله بن خلیفه دوحه)

کاشییما آنتلرز ژاپن - تیانجین کوانجیان چین (استادیوم کاشیما ساکر)

7 شهریور

چونبوک موتورز کره جنوبی - سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی (استادیوم جام جهانی جئونجو)

منبع: تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 791

به "گل تیموریان به بوریرام در میان 5 گل برتر یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل تیموریان به بوریرام در میان 5 گل برتر یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید