سفر مقرون به صرفه در سرتاسر کشور تایلند

به گزارش تور یونان ارزان، چه در پی ماه عسلی همراه با آسایش منتها ارزان باشید یا بخواهید چند ماهی را استراحت کنید و بی خیال مسائل جهان شوید، تایلند برای جیب همه مناسب است.

سفر مقرون به صرفه در سرتاسر کشور تایلند

سواحل جزایری مانند پوکت و کُه ساموی بی نظیرترین مکان ها برای آرامش هستند. شاید هزینه هواپیمایی ها گران باشد اما خوشبختانه وقتی به تایلند می رسید و می خواهید به گشت و گذار بپردازید همه چیز مقرون به صرفه تر است و قیمت ها هم مناسب ترند.

قیمت ها را آنالیز کنید تا خطوط هوایی مقرون به صرفه برای سفرهای طولانی یا سفرهای داخل کشور تایلند بیابید. هواپیمایی بانکوک ایر پروازهای داخلی با قیمتی معقول تر دارد اما خطوط هوایی Orient Thai، Air Asia و Nok Air نیز قیمت های مشابهی دارند. اگر فکر می کنید بهتر نیست، می توانید از قطارهای داخلی برای سفر به همه جاذبه های گردشگری تایلند بهره ببرید.

برنامه حرکت قطارها برای سفرهای طولانی را آنالیز کنید. قطارها در سه حد سرعت هستند و طبعاً قیمت ها و کلاس های مختلفی دارند. قطارهای اکسپرس برای سفرهای طولانی مناسب هستند اما قطارهای درجه سه را نگیرید. اگر با بودجه شما جور درنمی آیند، بهتر است قطارهای سریع السیر شهری یا درجه سه بانکوک را بگیرید که هنوز در جهتهای طولانی یک قدم از اتوبوس جلوتر هستند زیرا واگن هایی دارند که راحت می توان در آنها جابه جا شد و حرکت کرد.

مجوز تردد با قطار تایلند را خریداری کنید. اگر می خواهید در یک مدت کوتاه از چندین شهر مختلف بازدید کنید، می توانید برای چند روز خاص در یک دوره 20 روزه با مجوز تردد کنید. این مجوز هزینه های جانبی برای رزرو و اکسپرس و قطارهای سریع السیر را پوشش می دهد. قبل از خرید مجوز، قیمت های جداگانه جهتهایی که قصد دارید به آنجا سفر کنید را آنالیز نمایید.

برای گشت زدن داخل شهر، می توانید جایگزین های تاکسی را پیدا کنید. تاکسی های موتوری شماره دار و ریکشا معمولاً در همه تقاطع ها و چهارراه ها هستند و کشت می زنند تا مسافرانی که در پی تاکسی هستند را سوار نمایند. در هر دو مورد، قبل از سوار شدن و قبول طی جهت با آنها در خصوص قیمت با هم بحث کنید تا به توافق برسید؛ مخصوصاً اگر گزینه های دیگری در نزدیکی شما هستند یا بار شما خیلی سنگین است.

دوچرخه کرایه کنید. این یک شیوه مستقل و بی نهایت مالی برای سفر در تایلند است. با دوچرخه به راحتی می توانید از منظره ها طبیعی لذت ببرید و دوچرخه سواری نیز در تایلند بسیار رایج است. اگر هم جهتها طولانی هستند، می توانید دوچرخه را با خود به داخل قطار ببرید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2187

به "سفر مقرون به صرفه در سرتاسر کشور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مقرون به صرفه در سرتاسر کشور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید