سناتور آمریکایی به مرگ تهدید شد

به گزارش تور یونان ارزان، اف بی آی در حال تحقیق درباره تهدید یک سناتور جمهوری خواه آمریکایی به مرگ و ارسال بسته مشکوک برای او هستند.

سناتور آمریکایی به مرگ تهدید شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اف بی آی درباره ارسال یک بسته مشکوک آغشته به پودر سفید که حاوی پیغام هایی تهدیدآمیز علیه راند پال، نماینده جمهوری خواه ایالت کنتاکی در مجلس سنای آمریکا است تحقیق می نماید.

وبگاه شبکه خبری فاکس نیوز گزارش داده روی پاکت نامه مشکوکی که برای این سناتور ارسال شده تصویری از چهره خون آلود و بانداژشده او دیده می گردد و در پایین تصویر نوشته شده است: کاری که همسایه ات آغاز کرد را من تمام خواهم کرد[الفاظ رکیک]

ماده آغشته شده به پاک نامه برای انجام آزمایش های بیشتر به یک آزمایشگاه اف بی آی منتقل شده است.

راند پال سال 2017 هدف حمله یکی از همسایه هایش نهاده شد و به شدت مجروح شد. رسانه ها گزارش داده بودند 5 دنده راند پال در آن حادثه شکست.

پال در بیانیه ای گفت: این تهدیدها را کاملاً جدی خواهم گرفت. تا کنون چندین بار مورد حمله نهاده شده ام.

راند پال از توییتر به دلیل آنکه اجازه می دهد چهره های مشهور هنری او و خانواده اش را تهدید نمایند نیز انتقاد نموده است. او نوشته است: همین چند روز پیش ریچارد مارکس (خواننده آمریکایی) خواهان خشونت علیه من شد و حالا هم این نامه آغشته به پودر مشکوک را دریافت می کنم.

خواننده ای که پال از او نام برده روز یکشنبه در توییترش از همسایه این سناتور بابت حمله به او در سال 2017 تشکر نموده بود.

تهدید به خشونت علیه نماینده های کنگره آمریکا به خصوص بعد از دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ که فضای جامعه این کشور را کاملاً قطبی نموده شدت پیدا نموده است.

طرفداران ترامپ روز 6 ژانویه، هنگام برگزاری مراسم رسمی شمارش آرای الکترال جو بایدن به ساختمان کنگره حمله نموده و وارد دفاتر قانونگذاران آمریکایی شدند. نیروهای پلیس آمریکا در آن روز پیروز شدند نماینده های کنگره را از جلسه فراری بدهند.

راند پال در دوران ریاست جمهوری ترامپ یکی از طرفداران و نزدیکان او بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1698

به "سناتور آمریکایی به مرگ تهدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور آمریکایی به مرگ تهدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید