ظرفیتهای تیروکمان باید فعال شود، برخی از نبود تجهیزات گلایه دارند

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری در بازدید از فدراسیون تیراندازی با کمان گفت : فعالیت های فدراسیون نشان می دهد که مدیر فدراسیون با برنامه حرکت می کند و به او، هیئت رئیسه و هیئت های استانی تبریک می گویم.

ظرفیتهای تیروکمان باید فعال شود، برخی از نبود تجهیزات گلایه دارند

صالحی امیری ادامه داد: در مورد این رشته باید سه هدف داشته باشیم تا در کنار تیراندازی، شنا، دوچرخه سواری و شمشیربازی جزو رشته های پرمدال باشد و برای آسیا و المپیک روی آن سرمایه گذاری کرد. کسب سهمیه المپیک در این رشته نشان داد باید ظرفیت ها در این رشته فعال شود.

وی افزود: در تیراندازی با کمان کارهای بزرگی اجرا شده و نباید بچه های ما در استان ها برای تمرین به حضور در جای دیگر نیاز داشته باشند و امیدوارم همه استان ها سایت تیراندازی داشته باشند. بحث تجهیزات بسیار مهم است و برخی دوستان از آن گله مند هستند. در این خصوص باید به فدراسیون کمک کرد تا بتواند تجهیزات مناسب فراهم کند و برای حضور عرصه بین المللی استانداردهای لازم را داشته باشد.

صالحی امیری مطرح نمود: کمیته ملی المپیک 100 میلیون برای کمک در بحث تهیه تجهیزات استاندارد برای حضور در رویدادهای پیش رو به فدراسیون کمک می کند. این نکته را یادآوری می کنم که هر چقدر سجادی سرپرست کاروان تشخیص بدهد، به فدراسیون های المپیکی کمک می کنیم .

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: انتظار داریم با توجه ظرفیت موجود در تیراندازی با کمان، این رشته در آسیا، جهان و المپیک روی سکو برود و این جزو آرزوهای پیشکسوتان، ما و اهالی این رشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1160

به "ظرفیتهای تیروکمان باید فعال شود، برخی از نبود تجهیزات گلایه دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیتهای تیروکمان باید فعال شود، برخی از نبود تجهیزات گلایه دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید