ارسال دعوت نامه جام جهانی و انتخابی پارالمپیک برای رکابزنان معلول ایران

به گزارش تور یونان ارزان، حضور رکابزنان معلول ایران در جام جهانی ایتالیا که حکم آخرین مرحله رقابت های گزینشی پارالمپیک را هم دارد، بر اساس دعوت نامه ارسالی از سوی برگزارکنندگان این رقابت ها قطعی شد.

ارسال دعوت نامه جام جهانی و انتخابی پارالمپیک برای رکابزنان معلول ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، دوچرخه سواری ایران که از حضور در بازی های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی پیروز به امتیاز لازم برای کسب سهمیه پارالمپیک ریو شده باید در مسابقات جام جهانی ایتالیا شرکت کند تا تک سهمیه پارالمپیکی خود را تثبیت و نهایی کند.

لزوم این حضور البته در اختیار داشتن دعوت نامه مسابقات است. این دعوت نامه طی چند روز گذشته از سوی مسئولان برگزار کننده مسابقات جام جهانی برای ایران ارسال شد و براساس آن مسئولان مربوطه انجام اقدامات لازم برای اعزام نمایندگان رکابزن ایران به این رقابت ها را در دستور کار قرار داده اند.

مسابقات دوچرخه سواری معلولان جام جهانی ایتالیا که آخرین مرحله توزیع سهمیه پارالمپیک ریو به حساب می آید، 27 اسفند تا اول فرودین برگزار می شود. پذیرش این رقابت ها هم 24 اسفندماه انجام خواهد شد. به همین منظور تیم ایران با دو رکابزن همراه با یک مربی و یک سرپرست 23 اسفندماه راهی محل برگزاری مسابقات در ایتالیا خواهد شد.

براساس رقابت های انتخابی برگزار شده میان رکابزنان ایران، بهمن گلبارنژاد که در پارالمپیک لندن هم حضور داشت همراه با محمد ابراهیم پور دو دوچرخه سوار ایران در مسابقات جام جهانی و انتخابی پارالمپیک هستند. فرهاد عصفوری هدایت این دوچرخه سواران را در ایتالیا بر عهده خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 797

به "ارسال دعوت نامه جام جهانی و انتخابی پارالمپیک برای رکابزنان معلول ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال دعوت نامه جام جهانی و انتخابی پارالمپیک برای رکابزنان معلول ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید