فرکی: کم کاری هایشان را به دست های پشت پرده ربط می دهند

به گزارش تور یونان ارزان، پیکان در آخرین هفته از فصل هجدهم باید مقابل مجید جلالی یعنی سرمربی سابقش قرار بگیرد. حسین فرکی سرمربی پیکان درباره این بازی و رویارویی با جلالی می گوید: من به این چیزها فکر نمی کنم و همواره در کارم به دنبال صراط مستقیم هستم و می خواهم کارم را خوب انجام دهم. این مسائل که به ذهن بعضی ها می آید نباید در اولویت قرار بگیرد و برای ما انجام بازی زیبا و رعایت اصول جوانمردانه در اولویت است. شخصاً به این مسائل ورود نمی کنم و توجهی به این چیزها ندارم. این مسائل حساسیت به وجود می آورد و این در حالی است که ما به دنبال آرامش هستیم و به این مسائل فکر نمی کنیم.

فرکی: کم کاری هایشان را به دست های پشت پرده ربط می دهند

فرکی در رابطه با اینکه در هفته های اخیر شایعه های در مورد دست های پشت پرده برای قهرمان کردن یک تیم خاص به وجود آمده، شرح می دهد: خیلی به این موضوعات توجه نمی کنم اما این را می دانم تیمی که کارش را درست انجام دهد و از فرصت هایش به درستی استفاده کند امروز به دنبال این حرف ها نمی رود. البته در فوتبال ما عدالت در بعضی از بخش ها رعایت نمی گردد و می بینیم بعضی از تیم ها سرمایه گذاری زیادی دارند و بعضی هم از بضاعت کمی بهره می برند اما وقتی باشگاهی هزینه ها می نماید و دستش به موفقیت نمی رسد این ذهنیت برایش به وجود می آید که این مسائل وجود دارد. شاهدیم بعضی از تیم ها شانس موفقیت داشتند اما در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفتند و بعضی اشتباهات انجام دادند که باعث شد نتیجه موردنظر را نگیرند اما این مسائل ربطی به دست های پشت پرده و کوشش برای قهرمان کردن یک تیم ندارد. اگر این تیم ها از موقعیت هایشان به درستی استفاده می کردند و اشتباهات کمتری داشتند الان این حرف ها مطرح نبود اما می بینیم بعضی ها اشتباهات خودشان و کم کاری ها را به دست های پشت پرده ارتباط می دهند. وقتی تیمی اشتباهی انجام می دهد نباید به دنبال دست های پشت پرده باشد چراکه این مسائل ارتباطی به این حرف هایی که زده می گردد ندارد.

مربی سابق تیم ملی در مورد اینکه مارک ویلتموس قرار است سرمربی تیم ایران گردد، می گوید: من نمی دانم چه کسی قرار است سرمربی تیم ملی کشورمان گردد اما قطعاً کارنامه یک مربی نشان دهنده عملکرد و فلسفه کاری او است وقتی که نمی دانیم چه کسی قرار است راهنمایی تیم ملی را به عهده بگیرد نمی توان در مورد این مسائل هم صحبت کرد.

حسین فرکی درباره شانس اینکه با توجه به شرایط، شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است یا سپاهان، اینچنین شرح می دهد: به هر حال روی کاغذ شانس پرسپولیس بیشتر از سپاهان است اما من خودم این شرایط را تجربه کردم. سالی که در سپاهان حضور داشتم و قهرمان شدیم شاید برای خیلی ها باورکردنی نبود که ما قهرمان شویم چون که بخشی از این مسأله در اختیار ما بود و بخش دیگر در تبریز رقم می خورد هر چند که در نهایت این غیرممکن، ممکن شد و ما قهرمان شدیم اما الان هم شرایط همین گونه است چراکه در جدول شرایط پرسپولیس بهتر است اما هر چیزی امکان رخ دادنش وجود دارد.

9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 281

به "فرکی: کم کاری هایشان را به دست های پشت پرده ربط می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: کم کاری هایشان را به دست های پشت پرده ربط می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید