فعالیت باشگاه های پینت بال خراسان شمالی غیر مجاز است

به گزارش تور یونان ارزان، مجید جودت در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر باشگاهی تحت عنوان پینت بال در خراسان شمالی نداریم، درحالی که هیئت ورزش های همگانی کمیته ای تحت عنوان پینت بال دارد اما به دلیل نبود مربی، مجوز فعالیت از سوی این هیئت گرفته نشده و باشگاه های پینت بال بجنورد نیز زیر نظر این هیئت مدیریت نمی شوند و از مهم ترین نقاط ضعف آن ها که باید به آگاهی عموم برسد، نبود مربی پینت بال است.

فعالیت باشگاه های پینت بال خراسان شمالی غیر مجاز است

جودت اضافه نمود: به تازگی یکی از مربیان باشگاه پینت بال سپاه برای اخذ مدرک مربیگری این ورزش اقدام نموده و برای اخذ مجوز نیز مسئله ای نخواهند داشت.

وی تأکید کرد: پینت بال پرهزینه است و هیئت ورزش های همگانی امکان باشگاه داری ندارد و قانون نیز چنین اجازه ای به این هیئت نمی دهد اما بخش خصوصی به دلیل عدم رعایت قوانین این هیئت شخصی و بدون مجوز کار می نمایند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر برگزاری کلاس های مربیگری و اعزام نمایندگان خراسان شمالی برای اخذ مدرک مربیگری به سایر استان ها، گفت: تعداد استقبال نمایندگان محدود است و نمی توان اقدام به برگزاری این دوره داشت، پیش ازاین فراخوان برگزاری دوره مربیگری پینت بال چندین نوبت اعلام شد اما تعداد استقبال نمایندگان محدود بود.

به گزارش خبرنگاران، پینت بال یک ورزش گروهی است که به طورکلی دو گروه از بازیکنان سعی در حذف یکدیگر با گلوهای رنگی می نمایند، این ورزش در ایران هواداران بسیاری پیدانموده و در سطح حرفه ای نیز پیشرفت های بسیاری داشته به طوری که لیگ حرفه ای این ورزش در ایران از سال 88 تأسیس شده و تیم ملی در چهار دوره متوالی قهرمان آسیا شده و در مسابقات بین قاره ای نیز که در فرانسه برگزار گردید توانستند به مقام پنجم دست پیدا نمایند.

گفتنی است، پینت بال یکی از آن دست ورزش هایی است که در ایران مشهور بوده و در 10 سال اخیر بیشترین رشد را در میان تمامی ورزش ها به خود اختصاص داده است.

گفتنی است، هم اکنون شهرستان بجنورد دارای دو باشگاه پینت بال است و باشگاه پینت بال سپاه به تازگی در راستای ثبت باشگاه اقدام نموده و مربی نیز دوره مربیگری این رشته ورزشی را برای فعالیت در این باشگاه می گذراند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 153

به "فعالیت باشگاه های پینت بال خراسان شمالی غیر مجاز است" امتیاز دهید

1 کاربر به "فعالیت باشگاه های پینت بال خراسان شمالی غیر مجاز است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت باشگاه های پینت بال خراسان شمالی غیر مجاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید