فیلم، آشوب در مجلس انگلیس پیش از اجرای تعلیق 5 هفته ای

به گزارش تور یونان ارزان، نمایندگان مجلس عوام مجلس انگلیس در آخرین جلسه پیش از اجرای تعلیق، علیه نخست وزیر این کشور فریاد زدند شرمت باد.

فیلم، آشوب در مجلس انگلیس پیش از اجرای تعلیق 5 هفته ای

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آخرین جلسه مجلس انگلیس پیش از اجرای تعلیق 5 هفته ای، ساعات پر تنشی را شاهد بود.

به نوشته روزنامه گاردین، در جلسه بامداد سه شنبه مجلس عوام مجلس انگلیس، نمایندگان با در دست دریافت برگه هایی که بر روی آن نوشته شده بود ساکت شده، اعتراض خود را نسبت به تصمیم بوریس جانسون نخست وزیر این کشور مبنی بر تعلیق مجلس اعلام کردند.

جان برکاو رئیس مجلس عوام مجلس در این جلسه به سخنرانی پرداخت. او گفت: این یک تعلیق عادی نیست. این امری معمول نیست، استاندارد نیست. این یکی از طولانی ترین [تعلیق ها] در چند دهه است و نه تنها در نظر بسیاری از همکاران بلکه برای شمار عظیمی از مردم، چیزی غیر از یک حکم اجرایی است.

هنگام قرائت حکم رسمی تعلیق مجلس، نمایندگان با ایجاد سروصدا و هو کشیدن خشم خود را نسبت به این اقدام ابراز داشتند. آن ها در این جلسه خطاب به بوریس جانسون فریاد زدند: شرمت باد.

مجلس قصد داشت مقابل اقدام جانسون برای اجرای برگزیت با توافق یا بدون توافق با اتحادیه اروپا بایستد. اما جانسون که عزم راسخی را برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) دارد، توانست با حمایت ملکه، مجلس را به تعلیق درآورد.

ناتوانی قانون گذاران در تشکیل جلسه در مجلس برای مقابله با اجرای برگزیت بی توافق دست جانسون را برای انجام آن باز خواهد گذاشت.

جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس نیز فاش کرد مجلس قصد داشت چهارشنبه این هفته طرح سوال از نخست وزیر را برای دومین بار در مورد جانسون اجرا کند. وی تعلیق مجلس را اقدامی شرم آور دانست.

گزیده ای از آخرین جلسه مجلس انگلیس پیش از اجرای تعلیق

برگه اعتراضی با عنوان ساکت شده بر روی جایگاه رئیس مجلس عوام انگلیس

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 439

به "فیلم، آشوب در مجلس انگلیس پیش از اجرای تعلیق 5 هفته ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، آشوب در مجلس انگلیس پیش از اجرای تعلیق 5 هفته ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید