مارکوپولو پارک ساید؛ هتل لوکس و 5 ستاره پکن، عکس

به گزارش تور یونان ارزان، این هتل 5 ستاره انواع امکانات و خدمات از استخر گرفته تا رستوران و اینترنت رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

مارکوپولو پارک ساید؛ هتل لوکس و 5 ستاره پکن، عکس

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

از طرفی هتل مارکوپولو مرکز تجاری مجهز و سالن تشریفات با تیمی حرفه ای دارد که یاری می نماید تا مراسمات و سمینارهای خود را به بهترین نحو ممکن برگزار کنید. اتاق های هتل مارکوپولو به نحوی طراحی و تجهیز شده اند که اقامت در این هتل را به اقامتی خاطره انگیز و فراموش نشدن تبدیل خواهد نمود.

اتاق های هتل مارکوپولو پارک ساید پکن همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای مینی بار هستند. قهوه و چای نوشیدنی هایی هستند که زندگی بدون آن ها امکان ندارد، به همین دلیل هم در تمامی اتاق های هتل مارکوپولو پارک ساید پکن امکانات قهوه/ چای ساز قرار گرفته است. بعلاوه در اتاق های مارکوپولو تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی قرار گرفته تا مهمانان بتوانند در اوقات فراغت خود فنجانی قهوه نوشیده و تلویزیون تماشا نمایند.

داخل تمامی اتاق های هتل مارکوپولو حمام اختصاصی و وان قرار گرفته که با دیواری شیشه ای از اتاق جدا شده است. مرکز تناسب اندام هتل ورزش های مختلفی مانند یوگا و کلاس های اروبیک را برگزار می نماید. در سمت دیگر، قسمت اسپا با نواع ماساژ ها وجود دارد تا خستگی روز را از تن مهمانان به در نموده و آرامش را به آن ها هدیه دهد. در بخش دیگر، استخر آب گرم سرپوشیده با سقف شیشه ای تجربه ای فراموش نشدنی برای تان رقم خواهد زد.

رستوران هتل مارکوپولو پارک ساید مجموعه ای از غذاهای محلی را سرو می نماید و کافه مارکو با تم آشپزخانه اوپن خود بوفه ای از غذاهای بین المللی را در اختیار مهمانان قرار داده است. موسیقی زنده، اسنک و نوشیدنی های مختلف در لابی هتل وجود دارد. از طرفی خیابان های پر طرفداری که به غذاهای خیابانی شان شناخته شده اند در چند کیلومتری هتل قرار داشته و به راحتی قابل دسترس هستند.

امکاناتی که هتل مارکوپولو پارک ساید برای مهمانان خود در نظر گرفته آن ها را بی احتیاج از خدمات و امکانات خارج از هتل نموده است. از دستگاه خودپراز گرفته تا خدمات تهیه بلیط هواپیما و صرافی همه در هتل مارکوپولو ساید وجود دارد. بد نیست بدانید که خدمات کرایه ماشین، خدمات معلولین، خدمات اتاق،خدمات پرستاری بچه و صندوق امانات بخشی از خدمات و امکانات مارکوپولو پارک ساید است. فروشگاه و گیفت شاپ نیز در هتل مارکوپولو پارک ساید وجود دارد و دیگر احتیاجی به گشت و گذار در بازارهای شلوغ به دنبال سوغات نخواهید داشت.

همچنین مهمانان در بخش های مختلف هتل امکان دسترسی و اتصل به اینترنت را خواهند داشت. پذیرش بیست و چهار ساعته و پارکینگ رایگان از دیگر امکانات و خدمات هتل است.

اماکن نزدیک هتل مارکوپولو پارک ساید پکن

فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا مرکز همایش آئویا: 1.5 کلیومتر

فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا ورزشگاه ملی پکن(آشیانه پرنده): 2.1 کیلومتر

فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا پارک المپیک: 3 کیلومتر

فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا مرکز ملی ورزش های آبی پکن: 3 کیلومتر

فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا معبد لاما(کاخ یونگه): 6.4 کیلومتر

فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا خیابان نانلوگوشیانگ: 7.7 کیلومتر

فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا شیچاهایی پکن: 8 کیلومتر

فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا شهر ممنوعه: 9.9 کیلومتر

فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا خیابان وانگفوجینگ: 10.3 کیلومتر

فاصله هتل مارکوپولو پارک ساید پکن تا میدان تیان آنمن: 11 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1306

به "مارکوپولو پارک ساید؛ هتل لوکس و 5 ستاره پکن، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارکوپولو پارک ساید؛ هتل لوکس و 5 ستاره پکن، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید