تور ارزان آلمان: مدل مفهومی شماره یک، کراس اوور برقی اسمارت در نمایشگاه خودرو مونیخ

به گزارش تور یونان ارزان، مدل مفهومی اسمارت شماره یک به اسم یک کراس اوور برقی نه چندان کوچک وارد نمایشگاه خودرو مونیخ شد. این خودرو تقریبا هم مقدار مینی کانتریمن است.

تور ارزان آلمان: مدل مفهومی شماره یک، کراس اوور برقی اسمارت در نمایشگاه خودرو مونیخ

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

خبرنگاران - مهدی درفشی: در نمایشگاه خودرو فرانکفورت در سال 2005 میلادی، نخستین بار اسمارت از یک مدل مفهومی با نام ForMore که یک کراس اوور بود رونمایی کرد. البته بنا به دلایل اقتصادی، ForMore هرگز وارد مرحله فراوری انبوه نشد و به اسم یک ایده باقی ماند.

اما حالا در سال 2021، اسمارت با مدل مفهومی #1 رویای خود برای فراوری کراس اوور را به نمایش گذاشت. اوضاع اسمارت نسبت به سال 2005 به شدت تغییر نموده است. اکنون 50 درصد از سهام این شرکت متعلق به دایملر و 50 درصد دیگر، متعلق به جیلی است.

احتمالا، فراوری این کراس اوور از سال آینده در چین شروع گردد.

مدل مفهومی شماره یک که امروز در نمایشگاه خودرو مونیخ رونمایی شد، نشان دهنده ایده های این شرکت برای ساخت خودروهای الکتریکی در آینده و البته بزرگتر از مدل های FourTwo و FourFour است. این کراس اوور 4.29 متر طول، 1.91 متر عرض و 1.70 متر ارتفاع دارد. این خودرو تقریبا هم میزان مینی کانتریمن است.

تا این لحظه، اسمارت مشخصاتی فراتر از ابعاد مدل مفهومی شماره یک اعلام ننموده است. تنها می توان گفت که این کراس اوور، از رینگ های 21 اینچی بهره می برد. درون کابین هم یک صفحه نمایش لمسی 12.8 اینچی قرار گرفته است. اسمارت شماره یک به فناوری شارژ سریع هم مجهز است.

به طور رسمی، امروز دوشنبه 15 شهریور ماه 1400 / 6 سپتامبر 2021، نمایشگاه خودرو مونیخ افتتاح شد. این نمایشگاه تا 21 شهریور ماه / 12 سپتامبر، میزبان علاقه مندان خواهد بود.

رنو مگان برقی در نمایشگاه مونیخ رونمایی شد/ فرانسوی بازیافتی در راه بازار!
منبع: بیت ران
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1854

به "تور ارزان آلمان: مدل مفهومی شماره یک، کراس اوور برقی اسمارت در نمایشگاه خودرو مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: مدل مفهومی شماره یک، کراس اوور برقی اسمارت در نمایشگاه خودرو مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید