معرفی جدیدترین برنامه ها و بازی های سرگرمی اندروید

به گزارش تور یونان ارزان، اگر چرخی در گوگل پلی بزنید خواهید دید که روز به روز به بازی های سیستم عامل اندروید اضافه می گردد که هر کدام ویژگی ساختاری و گرافیکی خاص خود را دارند.

معرفی جدیدترین برنامه ها و بازی های سرگرمی اندروید

سرویس تکنولوژی - همانطور که گفته شد هر روز به تعداد بازی های تلفن همراه افزوده می شود و این، انتخاب بهترین بازی برای پر کردن اوقات فراغت را سخت می نماید و کاربران در میان بازی ها و برنامه ها سردرگم می شوند. مجله اینترنتی خبرنگاران تعدادی از محبوب ترین و جدیدترین برنامه ها و بازی های سرگرمی اندروید را معرفی می نماید.

جدیدترین بازی های سرگرمی اندروید

  • Gun Disassembly2 (بازی جداسازی قطعات تفنگ)

این بازی توسط یکی دیگر از توسعه دهنده بازی های اندروید با نام Noble Empire منتشر شده است که یک بازی کاملا متفاوت است. اگر اهل کار با اسلحه هستید و یا دوست دارید بهترین سلاح های دنیا را باز و بسته کنید بازی جداسازی قطعات تفنگ می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. زیرا بیش از صد اسلحه در دسترس دارید که هر کدام از آن ها را می توانید باز و بسته کنید. این عمل موجب می شود ساعت ها با این بازی سرگرم شوید و حتی مطالب مفیدی را نیز بیاموزید. طرز تفکر شما برای باز و بسته کردن تفنگ ها بسیار مهم است، زیرا سبک بازی پازلی است و این یعنی مانند بازی های پازلی باید با دقت قطعات را کنار یکدیگر قرار دهید و تا مثل نظامیان حرفه ای برای بستن سلاح آخرین قطعه باز شده را در ابتدا ببندید.

Glock 19، CZ75، Colt 1911، SIG P228، Beretta 92FS، Walther PP، MP5، RPG 7، M-16 بعضی از سلاح های موجود در این بازی هستند.

محبوب ترین بازی های اندروید 2018

  • Monster Dash (بازی هیولا دش)

جدیدترین بازی منتشر شده از شرکت بازی سازی معتبر و معروف Halfbrick Studios است که بازی معروف نینجای میوه و Age of Zombies را هم طراحی نموده است. در این بازی شما با تکامل سری جدید هیولا های دش روبرو خواهید شد. در اصل موضوع این بازی مشابه داستان های علمی تخیلی و افسانه ای است که با یک گرافیک ساده و محیط دو بعدی همراه شده است. در طول راستا بازی Monster Dash هیولاها و موجودات عجیب مختلفی در مقابل شما ظاهر می شوند که می توانید از سلاح های مختلف برای نابودی آن ها بهره ببرید. این بازی شامل محتوا و بخش های اختیاری است که می توانید برای لذت بردن بیشتر از بازی آن ها را خریداری کنید البته اصل بازی رایگان است.

  • Does not Commute (بازی خارق العاده راستا را به خاطر بسپار)

بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی و ایده ای خلاقانه از استودیوی Mediocre برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده است. بازی Does not Commute در پلی استور در دسته بندی بازی های رسینگ قرار گرفته اما بهتر است بگوییم که این بازی یک بازی فکری و سرگرم نماینده است، نه یک عنوان مسابقه ای! کار شما به خاطر سپردن راستای است که با ماشین ها در هر مرحله طی می کنید! فرایند بازی بدین صورت است که شما می بایست کنترل یک ماشین را از زاویه دید بالا در دست بگیرید و طی زمانی معین، آن را از نقطه A به نقطه B برسانید. بعد از این کار، نوبت به ماشین بعدی می رسد؛ با این تفاوت که ماشین دور قبلی شما دقیقا در همان راستای که طی نموده، وارد جاده شده و آن حرکت را تکرار می نماید! بنابراین باید راستای که با ماشین قبلی طی نموده اید را به خوبی در یاد داشته باشید تا در دور جدید با آن برخورد نکنید! این کار ماشین به ماشین ادامه می یابد و با بالارفتن تعداد، روابط پیچیده تر شده و عدم برخورد با ماشین های قبلی دشوارتر خواهد شد؛ بنابراین باید استراتژی درستی برای رساندن هر ماشین از نقطه شروع به سرانجام اتخاذ کنید تا احتمال برخوردها در دورهای بعدی پایین تر بیاید.

بازی Does not Commute با بیش از 5 میلیون دانلود از گوگل پلی ازجدیدترین و برترین بازی های فکری اندروید به شمار می رود.

  • Despicable Me (بازی من نفرت انگیز)

در بازی Despicable Me که برگرفته از فیلم خود می باشد، یکی از بهترین و هیجانی ترین بازی های فراوری شده برای دستگاه های اندرویدی محسوب می شود . در این بازی، شما باید با شخصی چابک، زرنگ، باهوش و زرد رنگ به نام Gru آشنا شده و چالش های متنوعی را با او داشته باشید. پرش، پرواز، عبور از موانع با جاخالی دادن ، جمع آوری موز، بازیگوشی و شکست خائنان از ویژگی های اصلی این بازی محسوب می گردند. از لحظات غیر قابل پیش بینی در این بازی نهایت لذت را ببرید. گفتنی است که این بازی توسط شرکت Gameloft ساخته شده و بدون شک یکی از گرافیکی ترین بازی ها در این لیست می باشد.

بازی Super Mario Run بالاخره برای اندروید عرضه شد!

  • Infinite Flight (بازی شبیه ساز پرواز)

بازی Infinite Flight یکی از بهترین شبیه سازهای هواپیما برای سیستم عامل اندروید است. از پرواز بی نهایت در آسمان نهایت لذت را ببرید. شما می توانید مناظر بسیار زیبا و شیک را مشاهده کنید. این بازی جامع ترین شبیه ساز فراوری شده برای اسمارت فون های اندرویدی است! پرواز کردن را در روز و شب همراه با شرایط جوی مختلفی تجربه نمایید. همچنین گفتنی است که بیش از 31 نوع هواپیما در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید.

  • Fail Hard (بازی شکست سخت)

اگر به موتور سواری علاقه مند هستید بدون شک Fail Hard می تواند شما را خرسند کند. گیم پلی این بازی مبتنی بر قوانین فیزیک بوده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد نمود. در این بازی وظیفه شما این است تا با راهنمایی موتور و عبور از موانع متعدد مراحل را به اتمام برسانید. توجه داشته باشید که در طول مراحل امتیازات متعددی به شما داده خواهد شد. قابل توجه است که با جمع آوری این امتیازات قادر خواهید بود موتورهای جدیدتر و قدرتمندتری را خریداری کنید. گفتنی است که از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان سفارشی سازی موتور نیز اشاره داشت.

  • Monument Valley (بازی دره یادبود)

در بازی Monument Valley وظیفه شما این است که یک شاهزاده خانم را را راهنمایی کنید. بناهای تاریخی را به این شاهزاده نشان داده و رمز و رازهای موجود در این بناها را پیدا کنید. در این بازی از معماری های حساب نشده ای استفاده شده است . از قابلیت اصلی این بازی می توان به همگام سازی اتوماتیک، گرافیک خیلی خوب و حل کردن معماها اشاره داشت. گفتنی است که گیم پلی این بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز می باشد.

  • Panda Pop (بازی معمایی پاندا پاپ)

داستان بازی Panda Pop در خصوص پاندای کوچکی است که در جنگل گم شده و شما باید بتوانید او را به مادرش برسانید. برای این کار باید بتوانید حباب های هم رنگ را در داخل بازی حذف کنید. به این منظور با توجه به رنگ حبابی که در داخل دست های پاندای کوچک قرار گرفته است، ردیفی از حباب های هم رنگ با آن را حذف کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که مراحل بازی را پشت سر بگذارید. این بازی توسط استودیو بازی سازی محبوب SGN ساخته شده است که در سبک پازل قرار داده شده است. رقابت با دوستان در فیسبوک، گرافیک خیره نماینده همراه با انیمیشن های فانتزی، گیم پلی اعتیاد آور و وجود دستاوردها و پاداش های مختلف از ویژگی های این بازی می باشد. همچنین گفتنی است که گرافیک این بازی فوق العاده با کیفیت بوده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد نمود.

  • Plants vs. Zombies (بازی گیاهان و زامبی)

زامبی ها مجدداً باز می گردند! اکنون وظیفه شما این است تا لشکر سیاه زامبی ها را از بین ببرید. در ابتدا باید از مواد غذایی موجود در باغ خود محافظت نموده و سپس در برابر زامبی ها مقاومت کنید. با روش های شگفت انگیز از گیاهان خود دفاع کنید. با استفاده از انگشتان دست خود چمن را لمس کنید، در آن صورت آن ها نابود خواهند شد. دقت داشته باشید که بازی Plants vs. Zombies 2 شامل چندین مرحله هیجان انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید. باز کردن مراحل جدید و نابود کردن زامبی ها از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می شوند.

  • Need for Racer (بازی اتومبیل رانی)

Need for Racer یک بازی مسابقه ای آسان و منحصر به فرد برای دیوایس های مبتنی بر اندروید بوده که به تازگی برای این سیستم عامل طراحی و فراوری شده است. در این بازی شما به سادگی قادر به تغییر جهت صفحه نمایش و ماشین مورد نظر خودتان نیز خواهید بود. فقط کافی است به صفحه ضربه بزنید و سپس ماشین خود را حرکت دهید. گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی و گیم پلی آن به طور اعتیاد آور طراحی شده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید. در ابتدا اتومبیل های خودتان را انتخاب نمایید و سپس بازی و مسابقات را به طور کامل شروع کنید.

شما می توانید بازی های برتر اندروید از دیدگاه مخاطبان را نیز در سایت خبرنگاران ببینید.

جدیدترین برنامه های سرگرمی اندروید

  • Akinator the Genie (برنامه جن ذهن خوان)

شما با یک برنامه بسیار کاربردی و سرگرم نماینده برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید. فقط کافیست این برنامه را دانلود و بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید تا حسابی شگفت زده شوید. این برنامه می تواند ذهن شما را بخواند. شما با یک غول چراغ جادو به نام Akinator the Genie سر و کار دارید. شما باید ابتدا یک شخصیت نسبتا معروف را در ذهنتان در نظر بگیرید، بعد برنامه از شما یک سری سوال می پرسد و در نهایت شخصیت مورد نظر شما را حدس می زند.

  • Real Guitar (نرم افزار گیتار واقعی)

اگر از علاقمندان دنیای موسیقی و به خصوص گیتار هستید این برنامه را هرگز از دست ندهید. این برنامه یک نرم افزار شبیه سازی واقعی گیتار با کیفیت فوق العاده عالی می باشد که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. شما با استفاده از این برنامه می توانید نُت ها و آکوستیک زنده و حرفه ای ثبت کنید. ضمناً می توانید هرگونه پیچیدگی و ریتم، سبک، ریف و... را نسبت به سلایق خود شخصی سازی کنید. رابط کاربری روان و ساده، وجود دو نوع گیتار: نایلونی و فولادی از لحاظ رشته ها، وجود کتاب سرود، امکان تغییر صدای آکورد از ویژگی های شاخص این برنامه جالب می باشد.

  • Helium Voice Changer + Video (برنامه تغییر صدا)

شما با یک برنامه بسیار کاربردی و بسیار جالب در زمینه تغییر صدا برای سیستم عامل اندروید می باشد. این برنامه یکی از بهترین برنامه های موجود در این زمینه است. فقط کافیست ویدئو یا صدایی را به این برنامه بدهید تا برنامه شروع به کار کند. این برنامه قادر خواهد بود صداهای موجود در ویدئو را تغییر دهد و صداهایی همانند آدم آهنی، آدم فضایی یا همانند یک حیوان مثل موش صحرایی و... به جای صدای شما قرار دهد و حسابی شما و دوستانتان را سرگرم کند.

  • Magic Trick (برنامه ترفندهای سحر و جادو)

اگر از علاقمندان به کارهای سحر و جادو می باشید و از هواداران کریس آنجل می باشید این برنامه یاری بسیار زیادی به شما خواهد نمود. شما با یک برنامه خاص و جالب برای سیستم عامل اندروید روبرو هستید که آموزش هایی برای انجام سحر و جادو و کارهای اعجاب انگیز را در درون خود گنجانده است. این برنامه ساخته شده از روی کتاب Chris Angel: the Book Test است و بیشتر ترفندهای موجود در آن توسط شعبده باز معروف کریس آنجل صورت گرفته است و توصیه می کنیم این برنامه را هرگز از دست ندهید.

  • Memedroid Pro (نرم افزار ترول)

شما با یک برنامه بسیار جالب و بامزه روبرو می باشید که برای سیستم عامل اندورید عرضه شده است. دیگر بیشتر شما با اصطلاح ترول (Troll) که یک اصطلاح اینترنتی است آشنایی دارید، این اصطلاح به کسانی اطلاق می شود که در جوامع آنلاین مثل فروم ها یا بخش کامنت های یک سایت، پیغام هایی بی ربط، ناراحت نماینده و فتنه آمیز ارسال می نمایند. اکنون با استفاده از این برنامه جالب می توانید انواع شخصیت های ترول و داستان های ترول به راحتی و بدون داشتن هیچ گونه دانش گرافیکی بسازید.

  • edjing PE Turntables DJ Mix (برنامه میکس آهنگ)

این برنامه یکی از بهترین برنامه های میکس برای اندروید می باشد که توانسته است بهترین جایزه برنامه میکس را از آن خود کند. در این برنامه تبدیل به یک DJ حرفه ای شوید، تعداد نامحدودی موسیقی وارد برنامه نموده و شروع به میکس کنید.

  • Face Swap (برنامه جا به جایی چهره)

با نرم افزار جالب و سرگرم نماینده Face Swap چهره اشخاص را با هم عوض کنید. فقط کافی است یک عکس بگیرید یا از گالری موبایل خود عکسی را انتخاب کنید. برنامه به صورت اتوماتیک چهره را تشخیص داده و جا به جایی را انجام می دهد.

  • Relax Melodies P: Sleep & Yoga (برنامه ملودی های آرام بخش برای خواب و یوگا)

با یاری این برنامه و ملودی های آرام بخشی که در این برنامه موجود می باشد می توانید خوابی راحت را تجربه کنید. این برنامه بهترین برنامه سیستم عامل اندروید در سال گذشته در آمازون شناخته شد و تا به امروز تعداد بسیاری آنرا دانلود نموده و از آن استفاده نموده اند. با یاری این برنامه می توانید خوابی راحت و بدون استرس داشته باشید. این برنامه دارای تعداد بسیار زیادی ملودی می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند. هرکدام از این ملودی ها مربوط به موضوع خاصی بوده که به وسیله آیکون می توان چند ملودی را به صورت همزمان فعال نمایید و از صدای آن ها لذت ببرید.

شما هم می توانید بازی ها و برنامه های محبوبتان در اندروید را برای ما به وسیله بخش ارسال نظر پایین مطلب بفرستید.

منبع: setare.com
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1004

به "معرفی جدیدترین برنامه ها و بازی های سرگرمی اندروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جدیدترین برنامه ها و بازی های سرگرمی اندروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید