معرفی نسخه تازه گوشی Edge X30 با دوربین زیر نمایشگر

به گزارش تور یونان ارزان، سال گذشته، در دسامبر 2021، برند موتورولا گوشی هوشمند پرچمدار Moto Edge X30 را به عنوان اولین گوشی هوشمند دنیا با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 معرفی کرد. اکنون مدل جدیدی از این گوشی که به دوربین زیر نمایشگر و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، معرفی شده است.

معرفی نسخه تازه گوشی Edge X30 با دوربین زیر نمایشگر

به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر، شرکت موتورولا که تحت مالکیت لنوو است در حال آماده شدن برای عرضه یک نوع تازه از گوشی با نام Motorola Edge X30 Under Screen Edition است که دارای دوربین زیر نمایشگر خواهد بود. پیش از عرضه این گوشی در اواخر این هفته، تبلیغات و شایعه ها بعضی از جزئیات کلیدی دستگاه را فاش می نمایند.

پوستر تازهی از گوشی هوشمند Motorola Edge X30 Under Screen Edition که به وسیله شرکت سازنده به اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد که این دستگاه دارای مدلی با 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. برای کسانی که از این موضوع اطلاعی ندارند باید اضافه کنیم که گوشی هوشمند استاندارد Edge X30 تنها در دو گزینه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی ارائه می گردد.

این گوشی هوشمند احتمالا دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی +OLED Full-HD با نرخ تازه سازی 144 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 576 هرتز خواهد بود. این نمایشگر پشتیبانی از صد درصد طیف رنگی DCI P3، گواهینامه +HDR10 و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر را ارائه می نماید.

این گوشی تازه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه 12 گیگابایت رم خواهد بود. در خصوص دوربین نیز گفته شده که احتمالاً یک سیستم دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی دارد.

در پنل جلویی، این گوشی هوشمند از یک دوربین 60 مگاپیکسلی بهره می برد و از قابلیت تشخیص چهره نیز پشتیبانی می نماید. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 12 و باتری 5470 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2134

به "معرفی نسخه تازه گوشی Edge X30 با دوربین زیر نمایشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی نسخه تازه گوشی Edge X30 با دوربین زیر نمایشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید