معرفی هتل نووتل در مالزی

به گزارش تور یونان ارزان، هتل نووتل مالزی

مثلث طلایی در شمال شرقی مرکز شهر کوالالامپور قطب خرید، سرگرمی و تجاری این شهر است و سه ضلع این مثلث را خیابان های مهمی تشکیل می دهند. اینجا منطقه اصلی خرید و شب های پرهیاهو است، جایی است که در کنار مراکز خرید بسیار رستوران های خوشمزه ای هم دارد که در آن می توانید انواع غذاهای مالزی را امتحان کنید، همچنین می توانید در اماکن تفریحی و سیاحتی این منطقه به اوج شادی و هیجان برسید. اگر قصدتان از سفر به کوالالامپور خرید کردن، گشت و گذار و تفریح است اقامت در این منطقه برایتان بهترین انتخاب است. یکی از هتل های مناسب اینجا هتل نووتل مالزی است که می خواهیم در این پست آن را معرفی کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

معرفی هتل نووتل در مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

هتل 4 ستاره نووتل (Novotel) در مثلت طلایی کوالالامپور بین برج های دوقلوی پتروناس و مرکز خرید بوکیت بینتانگ قرار گرفته است. اطراف این هتل مراکز خرید و تفریحی زیادی وجود دارد که به شما این فرصت را می دهد تا بدون پرداخت هزینه حمل و نقل و خستگی از رفت و آمد زیاد در میان مراکز خرید مختلف گشت و گذار گنید و خرید باب میلتان را انجام دهید. یکی از بهترین ویژگی های این هتل این است که دقیقا در قلب شهر قرار گرفته است و برای راحتی بیشتر شما با یک پل آسمان به دو مرکز خرید اصلی وصل می گردد.

همه اتاق های هتل نووتل مالزی دارای امکانات تلویزیون، چای|قهوه سار، وای فای رایگان و … هستند و با دکوراسیون مناسب خود استراحتی آرامش بخش را برایتان رقم می زنند. در هنگام صبح، ظهر و شب می توانید خودتان را به یکی از دو رستوران هتل برسانید و از طعم متفاوت غذاهایشان که توسط سرآشپزانی حرفه ای پخته می گردد لذت ببرید. هتل دو تا رستوران دارد رستوران اسکوار غذاهای آسیایی و بین المللی سرو می نماید و زمان سرو صبحانه اش ساعت 6 تا 10:30 صبح است و رستوران چینی کواینگ زن (Qing zen) فقط غذاهای چینی اسلامی دارد و ناهار و شام می دهد.

اگر در مدت اقامت خود در هتل نووتل مالزی دلتان می خواهد برای تفریح شنا کنید هتل یک استخر فضای باز دارد که دقیقا در روبروی نمای ساختمان است و آب تمیزش شنا را برایتان لذت بخش تر می نماید. برای انجام تمرینات ورزشی می توانید به باشگاه هتل بروید، باشگاهی با امکانات مناسب که می توانید یکی دو ساعتی را در آن تمرین کنید و لحظاتی پرانرژی را بگذارید.

حتی اگر سفرتان از نوع تفریحی نباشد و سفری کاری یا تجاری باشد در این هتل امکاناتی مثل اتاق جلسه، فکس، کپی و مرکز بیزنس برایتان فراهم است که شرایط سفرتان را راحت تر می نماید. فاصله هتل تا محله چینی ها و بازار مرکزی 2/5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور 44/3 کیلومتر است. دیگر امکانات هتل شامل آسانسور، سیستم تهویه، خشکشویی، اتوکشی، لاندری، تبدیل ارز، خدمات گردشگری، نگهداری از چمدان و پارکینگ رایگان است.

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 407

به "معرفی هتل نووتل در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل نووتل در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید