معروف ترین چشمه های آب گرم ژاپنی ، اونسن در فضای باز

به گزارش تور یونان ارزان، سفر به ژاپن، در همه فصل های سال خوشایند و لذت بخش است. یکی از برترین فصل های سال برای بازدید از این کشور، فصل زمستان است و آبتنی کردن در اونسن (چشمه های آب گرم ژاپنی) برترین کاری است که می توان در این فصل در ژاپن انجام داد. در این کشور، بیش از 3000 اونسن وجود دارند و انتخاب کردن از میان آن ها واقعا سخت است، اما اگر در پی یک تجربه خارق العاده آبتنی کردن در یک اونسن سنتی ژاپنی هستید، توصیه می کنیم مطلب برترین چشمه های آب گرم ژاپنی خبرنگاران را بخوانید. در مطلب معروف ترین چشمه های آب گرم ژاپنی، برترین چشمه های آب گرم ژاپنی با چشم اندازهای خیره کننده را به شما معرفی می کنیم.

معروف ترین چشمه های آب گرم ژاپنی ، اونسن در فضای باز

اونسن دریاچه تویا Lake Toya Onsen در هوکایدو

اغلب گردشگران خارجی این نکته مهم را در مورد هوکایدو نمی دانند اما این منطقه با بیش از 250 اونسن، دارای بیشترین اونسن های کشور ژاپن است. از آنجایی که این استان، دارای طبیعت غنی نیز هست، چشمه های آب گرم متعددی با چشم انداز ها بسیار زیبا در آن موجود هستند اما اونسن دریاچه تویا Lake Toya Onsen در جنوب غربی هوکایدو از همه چشمه های آب گرم دیگر این منطقه دیدنی تر و خوش چشم انداز تر است. این چشمه آب گرم عالی، چشم اندازهای فوق العاده از دریاچه بسیار زیبا و شفاف تویا Lake Toya و کوه آتشفشانی اوسو Mount Usu را به بازدیدکنندگان خود ارائه می کند.

اونسن ماتسودای شیباتوژ Matsudai Shibatoge Onsen در اونکای

اونسن ماتسودای شیباتوژ Matsudai Shibatoge Onsen بخاطر چشم انداز ها فوق العاده اونکای مشهور است. این چشمه آب گرم عالی در استان نیگاتا Niigata واقع شده است. وقتی در این چشمه آب گرم آبتنی می کنید، چشم انداز زیبای دریای ابرها باعث می شود احساس کنید در حال آبتنی کردن در بهشت هستید. حتی اگر به علت شرایط آب و هوایی نتوانید دریاچه ابرها را ببینید، می توانید از تماشای چشم انداز فوق العاده رشته کوه های اطراف لذت ببرید.

اونسن دریاچه کاواگوچی Lake Kawaguchi Onsen در یاماناشی

اونسن دریاچه کاواگوچی Lake Kawaguchi Onsen بهترین انتخاب برای علاقمندان کوه فوجی Mt. Fuji است. چشمه های آب گرم متعددی وجود دارند که چشم اندازهای عالی از کوه فوجی Mt. Fuji در اطراف دریاچه کاواگوچی Lake Kawaguchi به نمایش می گذارند اما تصویر زیر مرتبط با ریوکان اوبویا Ubuya Ryokan است. این ریوکان در این منطقه قرار گرفته و دارای اونسن فضای باز با چشم اندازهای فوق العاده برای میهمانان می باشد.

اونسن ماگوسه Maguse Onsen در ناگانو

اونسن ماگوسه Maguse Onsen بهترین انتخاب برای علاقمندان به طبیعت است. این چشمه آب گرم بر بالای تپه ای در شمال استان ناگانو Nagano واقع شده و دارای چشم انداز پانورامایی از کوه های آلپ ژاپن می باشد. فصل زمستان بهترین زمان برای بازدید از این اونسن است زیرا کوه ها با برف سفید پوشیده شده و چشم انداز ها زیبایی را پدید آورده اند.

اونسن تاماتباکو Tamatebako Onsen در کاگوشیما

اونسن تاماتباکو Tamatebako Onsen یک جاذبه بزرگ و قابل توجه در مجموعه تفریحی سلامتی هلثی لند Healthy Land در جنوب استان کاگوشیما Kagoshima است. این چشمه آب گرم، سه سال پشت هم به عنوان بهترین اونسن فضای باز در ژاپن شناخته شده است. چشم انداز خیره کننده دریای شرقی چین و کوه کایمونداکه Mt. Kaimondake بخصوص در طول غروب آفتاب با هیچ چشم انداز دیگری قابل مقایسه نیست.

منبع: همگردی
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2268

به "معروف ترین چشمه های آب گرم ژاپنی ، اونسن در فضای باز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین چشمه های آب گرم ژاپنی ، اونسن در فضای باز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید