معرفی شهری برای عشاق به نام؛ کیوتو

به گزارش تور یونان ارزان، کشورها و شهرهای مختلف و زیبایی در شرق آسیا وجود دارند که علاوه بر قدمت چند هزار ساله هنوز هم می توانند قدرتنمایی نمایند و زیبایی ها و مناطق گردشگری خود را به رخ دیگران بکشانند.

معرفی شهری برای عشاق به نام؛ کیوتو

معرفی شهر کیوتو

کیوتویکی از عظیم ترین شهر های ژاپن محسوب می گردد که جمعیتی حدود یک و نیم میلیون نفر در آن ساکن هستند.

این شهر در گذشته پایتخت ژاپن نیز بوده است. دانشگاه کیوتو در این شهر قرار گرفته است.

کیوتو برای بیش از هزار سال پایتخت ژاپن به شمار می رفته است و شهری کوچک در مقایسه با توکیو که به طور عمده از بمب ها و تخریب های جنگ جهانی دوم در امان مانده است.

از این رو، بسیاری از آثار تاریخی که در آن مشاهده می کنید دست نخورده باقی مانده اند. شهری که برای معابد و طبیعت سنتی اش به خوبی شناخته شده است.

بهترین زمان برای سفر به شهر کیوتو

مسلما بهترین فصل برای بازدید از طبیعت و تماشای تغییرات رنگ برگ ها پاییز است.

به طور معمول آغاز این تغییرات از اواخر اکتبر تا اواسط نوامبر خواهد بود.

در طی این مدت درجه حرارت هوا بین 50 تا 70 درجه فارنهایت خواهد بود. تابستان های این شهر معمولا به همراه باران گزارش می شوند. در این فصل حرارت هوا اوج می گیرد و رطوبت حکمرانی می نماید.

بهترین تفریحات در کیوتو

تماشای تئاتر Gion Corner

Gion سنتی ترین بخش کیوتو محسوب می گردد.

جایی که زن های جوان هنوز سعی می نمایند که به یک گیشا (زنان ژاپنی که در بخش سرگرمی و هنر اشتغال دارند) تبدیل شوند، اما حرفه ای تر ها به اجرای موسیقی و پایکوبی سنتی مشغول هستند.

خیابان Gion پر از رستوران ها، چایخانه های سنتی و خانه های چوبی و قدیمی بازرگانی است که آن را تبدیل به نقطه ای با ارزش از نظر هنری، فرهنگی و غذایی نموده است.

با پا گذاشتن به این خیابان به نحوی به ژاپن قرون وسطی بر می گردیم. همین موضوع ارزش بازدید از این خیابان را بسیار بالا می برد.

ساختمان ایستگاه کیوتو

ساختمان ایستگاه کیوتو نه تنها یک ایستگاه قطار است بلکه یک شهر فوق مدرن درون شهری دیگر به شمار می رود که شامل 15 طبقه از تعداد بسیار زیادی مغازه، رستوران، امکانات دولتی، یک هتل، یک سالن فیلم و تئاتر، یک موزه هنر و مجموعه فروشگاهی ایستان می گردد.

این بنا مکانی عالی برای یک آغاز خوب به همراه صبحانه به شمار می رود.

زیارتگاه عظیم کاسوگا (Kasuga)

زیارتگاه کاسوگا، یک معماری تاریخی شینیتو است که در اعماق جنگل نارا واقع شده است. زیارتگاه در سال 768 میلادی ساخته شده است و برای فانوس های سنگی که خط راه منتهی به زیارتگاه را مزین نموده اند و همچنین فانوس های برنزی درون زیارتگاه مشهور است. این مکان به همراه بیش از 3،000 فانوس به عنوان میراث جهانی به ثبت یونسکو رسیده است. جنگل های اطراف زیارتگاه نیز میزبان یک باغ گیاه شناسی هستند.

کوهستان آراشی (Arashiyama)

کوهستان آراشی مکانی خوش منظره و طراحی شده به همراه زیبایی هیجان انگیز که با استاندارد های هرکسی سازگار است و پر از گزینه ها متعدد برای اکتشاف و سرگرم شدن بازدید نمایندگان است.

از دیگر زیبایی های این کوهستان می توان وجود یک جاده جنگلی باشکو بامبو، پل Moon Crossing (عبور مهتاب) به همراه نمایی از شکوفه های گیلاس، یک جهت از فانوس ها و گل ها در طول زمستان و یک پارک میمون به علاوه زیارتگاه ها، معابد، قبر های قدیمی و باغ های طبیعی را نام برد.

یکی دیگر از امکانات فوق العاده این ناحیه که به تنهایی ارزش بازدید دارد وجود 7 چشمه آب گرم مشرف به مناظر زیبا و طبیعی است که می توانید برای برطرف خستگی از آن ها بهره ببرید.

پارک نارا (Nara)

پارک نارا در پای کوه Ryoanji Temple واقع شده است و خانه بیش از 1،200 گوزن سیکای وحشی است. منطقه ای با مناظر فوق العاده زیبا که در سراسر کشور شناخته شده است. گوزن های سیکا زمانی مقدس شمرده می شدند و در حال حاظر از آن ها به عنوان گنجینه ملی یاد می گردد.

بازدید از محله Pontocho

محله Pontocho با کوچه های سنگفرشی شده در ساحل غربی رودخانه Kamo، منطقه ای مشهور است که کابوکی (نوعی تئاتر سنتی ژاپن) از آنجا آغاز شده است.

علاوه بر فرم سنتی سرگرمی، تعدادی رستوران با محل های نشستن رو به رودخانه به همراه غذا های خوشمزه (بعضی از غذا ها بسیار گران هستند) وجود دارد که به مردم خدمات ارایه می نمایند.

این محله مکانی خوب به همراه اتمسفری گیرا برای صرف یک وعده غذای عالی و روزی طولانی خصوصا پس از بازدید پارک نارا به شمار می رود. بازدید از آن را از دست ندهید.

کوهستان آراشی (Arashiyama)

کوهستان آراشی مکانی خوش منظره و طراحی شده به همراه زیبایی هیجان انگیز که با استاندارد های هرکسی سازگار است و پر از گزینه ها متعدد برای اکتشاف و سرگرم شدن بازدید نمایندگان است. از دیگر زیبایی های این کوهستان می توان وجود یک جاده جنگلی باشکو بامبو، پل Moon Crossing (عبور مهتاب) به همراه نمایی از شکوفه های گیلاس، یک جهت از فانوس ها و گل ها در طول زمستان و یک پارک میمون به علاوه زیارتگاه ها، معابد، قبر های قدیمی و باغ های طبیعی را نام برد. یکی دیگر از امکانات فوق العاده این ناحیه که به تنهایی ارزش بازدید دارد وجود 7 چشمه آب گرم مشرف به مناظر زیبا و طبیعی است که می توانید برای برطرف خستگی از آن ها بهره ببرید.

منبع: گردشبان
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 992

به "معرفی شهری برای عشاق به نام؛ کیوتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شهری برای عشاق به نام؛ کیوتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید