مقاله: فعالیت های ورزشی برای نوجوانان در ادمونتون کانادا

به گزارش تور یونان ارزان، باید خانه چرخ ها را ببینید! این بزرگترین مرکز سوارکاری داخل سالن است که برای همه مهارت ها در آلبرتا قابل استفاده است. با 32000 فوت مربع، با رمپ های مخصوص بچه ها، امکان های پرش با جعبه، مسیرهای پمپ، مناطق دوچرخه سواری BMX، مناطق اسکیت بورد، و موارد دیگر پر شده است. سواری خود را بیاورید یا همانجا اجاره کنید.

مقاله: فعالیت های ورزشی برای نوجوانان در ادمونتون کانادا

تیراندازی با کمان سالنی فرایند رو به رشدی داشته است - و دلیل آن را آسان می توان فهمید! وسایلش را بگیرید و ببینید که چه کسی با کمان و تیر بهتر می تواند پرتاب کند.. Combat Archery را امتحان کنید، جایی که می توانید در پشت موانع پنهان شوید، بدوید و به حریفان خود شلیک کنید.

در پارک ترامپولین ارتفاعات جدیدی ببینید و کشف کنید. LaunchPad دارای بیش از 24000 فوت مربع ترامپولین است که در کف و دیوارها واقع شده است، با فعالیت هایی مانند داج بال، گودال کف و مدارگرد. آدینه ها و شنبه ها به Neon Nights سر بزنید و ببینید که چه اتفاقات ویژه ای در وب سایت آنها می افتد

این تابستان بترکانید! در ادمونتون انتخابهای از بین Mill Creek، Queen Elizabeth و Borden Natural Swimming - میتوانید داشته باشید- برای شنا در فضای باز بدون نگرانی، انتخاب های زیادی دارید.

به یک مسابقه اتومبیلرانی داخل سالن بروید. در Speeders، شما باید 154 سانتی متر با قد بلندتر باشید تا بتوانید از سریع ترین ماشین های برقی بزرگترین پیست اتومبیلرانی داخل شهر بهره ببرید. چه کسی ابتدا از خط انتها عبور خواهد نمود؟

منبع مقاله: فعالیت های ورزشی برای نوجوانان در ادمونتون کانادا

انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1650

به "مقاله: فعالیت های ورزشی برای نوجوانان در ادمونتون کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: فعالیت های ورزشی برای نوجوانان در ادمونتون کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید