مورینیو: می دانم چلسی پتانسیل قهرمانی دارد و به همین دلیل مانده ام

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران: آقای خاص می گوید اطمینان دارد که آبی پوشان لندن برای سومین بار به همراه او می تواند لیگ برتر انگلیس را فتح نمایند.

مورینیو: می دانم چلسی پتانسیل قهرمانی دارد و به همین دلیل مانده ام

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو معتقد است که تیمش در فصل پیش رو می تواند عملکرد بهتری در قیاس با فصل گذاشته داشته باشد، چون نه تنها سه بازیکن بزرگ در حد و اندازه های سسک فابرگاس، دیه گو کاستا و فلیپه لوئیس به مردان او اضافه شده اند بلکه تیمش نسبت به فصل گذشته پخته تر شده است.

مورینیو گفت: پارسال ما به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردیم آن هم در فصل گذار تیم. تیم ما تیم بسیار جوانی است اما با این حال باز هم توانستیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسیم و حتی می توانستیم قهرمانی شویم. برای فصل بعد اما قوی تر خواهیم بود، چرا که بازیکنان جوان ما باتجربه تر و باثبات تر شده اند و بهتر توانسته اند خود را با شرایط وفق دهند.

آقای خاص اضافه نمود: اگر می دانستم که تیمم برای قهرمانی شانسی ندارد می رفتم و اجازه می دادم مربی دیگری راهنمایی چلسی را برعهده بگیرد. مردم می توانند درباره سایر لیگ ها حرف بزنند اما انگلیس تنها کشوری است که پنج یا شش مدعی قهرمانی دارد. فقط لیگ برتر است که در آن هر هفته می توان بازی های بزرگ و هیجان انگیز دید.

سرمربی پرتغالی چلسی اعلام نمود: لیگ برتر دو تیم از منچستر، سه مدعی قهرمانی از لندن و همچنین یکی از لیورپول دارد به همین دلیل همه لیگ برتر را دوست دارند. با این وجود اگر ما فکر می کردیم که نمی توانیم قهرمان شویم به این اندازه سخت کوشش نمی کردیم. برای حریفان مان احترام قائلیم اما ما هم واقعاً پتانسیل قهرمانی را داریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 713

به "مورینیو: می دانم چلسی پتانسیل قهرمانی دارد و به همین دلیل مانده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: می دانم چلسی پتانسیل قهرمانی دارد و به همین دلیل مانده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید