کانته بازی چلسی مقابل یوونتوس را از دست داد

به گزارش تور یونان ارزان، ستاره فرانسوی خط میانی تیم فوتبال چلسی نمی تواند این تیم را در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

کانته بازی چلسی مقابل یوونتوس را از دست داد

به گزارش خبرنگاران، انگولو کانته هافبک فرانسوی تیم فوتبال چلسی به علت مصدومیت دو بازی مهم بعدی تیمش را از دست خواهد داد.

اولین بازی که چلسی بدون ستاره سابق لسترسیتی انجام خواهد داد، فردا شب (چهارشنبه) در خانه یوونتوس در گروه H مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپاست، دیداری که پیروزی در آن می تواند شانس مدافع اسم قهرمانی رقابت ها برای تصاحب صدر جدول را به اندازه زیادی افزایش دهد.

کانته اما علاوه بر این مسابقه، بازی شنبه هفته آینده آبی پوشان لندن برابر ساوتهمپتون در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس را هم از دست خواهد داد. حتی این احتمال وجود دارد که او نتواند تیم ملی فرانسه را در بازی های ملی پیش رو و مصاف با بلژیک در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا همراهی کند.

غیبت کانته 30 ساله در این بازی ها در شرایطی است که او به تازگی مصدومیت کشاله ران را پشت سر گذاشته و به میادین برگشته بود. او به سبب مصدومیت سه بازی اول فصل را از دست داده بود، اما در سه بازی بعدی آبی پوشان لندن حضور داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1884

به "کانته بازی چلسی مقابل یوونتوس را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانته بازی چلسی مقابل یوونتوس را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید