میزبانی ایتالیایی ها از مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا در انتظار تأیید یوفا

به گزارش تور یونان ارزان، آتزوری این شانس را دارد که در اولین حضورش در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا، از امتیاز میزبانی برخودار باشد.

میزبانی ایتالیایی ها از مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا در انتظار تأیید یوفا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، انتظار می رود که ایتالیا میزبان دومین دوره از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا باشد، جایی که علاوه بر تیم ملی این کشور، تیم های بلژیک، فرانسه و اسپانیا نیز حضور خواهند داشت.

آتزوری شب گذشته (چهارشنبه) با کسب پیروزی 2 بر صفر در خاک بوسنی، صندلی خود را به عنوان تیم اول جدول گروه یک لیگ A حفظ کرد.

طبق اعلام سایت یوفا، با توجه به درخواست سه تیم گروه یک لیگ A (ایتالیا، هلند و لهستان) برای میزبان از مرحله نیمه نهایی اساساً انتظار می رود تیم فاتح این گروه میزبان مرحله نیمه نهایی باشد. با این حال قطعی شدن میزبانی ایتالیایی ها از مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا مستلزم تأیید کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) است. این کمیته روز سوم دسامبر (13 آذر) تشکیل جلسه خواهد داد و در آن میزبان مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا را معرفی خواهد نمود. در همان روز قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا بدون سید بندی نیز انجام می گردد و این یعنی که هر یک از چهار تیم صعود نموده ممکن است با دیگری مصاف داشته باشند.

تاریخ مشخص شده برای برگزاری بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا روزهای ششم و هفتم ماه اکتبر سال 2021 (15 و 16 مهر 1400) است. روز دهم اکتبر بازی فینال و در همان روز بازی رده بندی نیز برگزار خواهند شد.

اگر در آن مرحله از مسابقات یک بازی در خاتمه 90 دقیقه به تساوی کشیده گردد، دو تیم مصاف خود را در وقت های اضافی کارشان را ادامه خواهند داد و در نهایت ضربات پنالتی مشخص کننده تیم برنده خواهد بود.

همچنین صعود 4 تیم ایتالیا، بلژیک، فرانسه و اسپانیا به مرحله نهایی لیگ ملت های اروپا به معنای آن است که این تیم ها در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 به جای گروه های شش تیمی در گروه های 5 تیمی قرار می گیرند تا فرصت انجام بازی های شان در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا را داشته باشند.

در نخستین دوره از رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی پرتغال که میزبان بازی های مرحله نیمه نهایی هم بود، فاتح مسابقات شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1335

به "میزبانی ایتالیایی ها از مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا در انتظار تأیید یوفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی ایتالیایی ها از مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا در انتظار تأیید یوفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید