نظرسنجی وزارت ارتباطات درباره هوشمندسازی مدارس

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران، تفاهم نامه همکاری وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات و آموزش و پرورش در راستای هوشمند سازی مدارس 29 تیرماه سال جاری منعقد شد و به دنبال آن وزارت ارتباطات متعهد شده است که در یک برنامه زمانبندی شده مدارس کشور را به شبکه ملی اطلاعات متصل کند.

نظرسنجی وزارت ارتباطات درباره هوشمندسازی مدارس

در این زمینه وزیر ارتباطات وعده داد که تمامی مدارس کشور با پیاده سازی زیرساخت های فنی هوشمندسازی مدارس تا خاتمه سال 98 به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

این تفاهمنامه در راستای اجرای بند 69 قانون برنامه ششم توسعه برای هوشمندسازی مدارس کشور منعقد شد و موضوع اتصال رایگان مدارس در مناطق کمتر برخوردار و شهرهای زیر 20 هزار خانوار مورد تاکید نهاده شد.

در این راستا وزارت ارتباطات طی یک نظرسنجی، سنجش میزان آگاهی مخاطبان از توضیح وظایف این وزارتخانه را برای هوشمندسازی مدارس در دستور کار قرار داده است.

در این نظرسنجی این سوال از شرکت کنندگان پرسیده شده که وظیفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در موضوع هوشمندسازی مدارس چیست؟

3 گزینه ایجاد زیرساخت ارتباطی، تجهیز و نوسازی مدارس و نیز فراوری محتوا به عنوان پاسخ این سوال مطرح شده است.

تاکنون 81.8 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی به گزینه ایجاد زیرساخت ارتباطی رای داده اند و گزینه های تجهیز و نوسازی مدارس 12.2 درصد و فراوری محتوا 6.1 درصد رای آورده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 494

به "نظرسنجی وزارت ارتباطات درباره هوشمندسازی مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی وزارت ارتباطات درباره هوشمندسازی مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید