هیتمن اسنایپر، دوس اکس موبایل و تعدادی بازی دیگر اسکوئر انیکس از دسترس خارج می شوند

به گزارش تور یونان ارزان، به نظر می رسد که از ابتدای سال 2023 بعضی از بازی های موبایلی استودیوی اسکوئر انیکس مونترال (Square Enix Montreal) برای همواره از دسترس خارج خواهند شد.

هیتمن اسنایپر، دوس اکس موبایل و تعدادی بازی دیگر اسکوئر انیکس از دسترس خارج می شوند

حساب توییتر این استودیو اخیرا اعلام نموده است که بازی های Deus Ex Go ،Space Invaders: Hidden Heroes ،Arena Battle Champions و Hitman Sniper: The Shadows در 4 ژانویه 2023 (14 دی 1401) کنار گذاشته خواهند شد. جالب است بدانید که در این میان از عرضه اثری نظیر Hitman Sniper: The Shadows چندان نمی گذرد.

در واقع این بازی ها در اول دسامبر امسال (10 آذر) از گوگل پلی و اپ استور حذف خواهند شد و خریدهای درون برنامه ای بازی ها نیز اخیرا از دسترس خارج شده اند. به بازیکنانی که در این بازی ها خریدهایی داشته اند، توصیه شده که تا تا قبل از 14 دی از آن ها استفاده نمایند زیرا ظاهرا هیچ بازپرداختی وجود نخواهد داشت. از طرفی استودیوی سازنده بعلاوه تاکید نموده است که بازیکنان فعلی پس از تاریخ 14 دی حتی نمی توانند به بازی ها دسترسی داشته باشند.

معین نیست که آیا این اتفاق برای سایر بازی های این استودیو مانند Hitman Go ،Lara Croft Go و نسخه اول Hitman: Sniper خواهد افتاد یا خیر. لازم به ذکر است که اسکوئر انیکس مونترال به وسیله کمپانی Embracer Group به همراه استودیوهای کریستال داینامیکس و ایدوس مونترال در ماه می امسال خریداری شد. این خرید شامل آی پی هایی نظیر توم ریدر، Deus Ex و غیره نیز می گردد.

پس از خریده شدن به وسیله کمپانی ذکر شده، اسکوئر انیکس مونترال در ماه اکتبر به Onoma تغییر نام داد، اما Embracer Group سپس اعلام نمود که کمتر از یک ماه بعد این شرکت را تعطیل می نماید. این بسته شدن تقریبا 200 نفر را تحت تأثیر قرار خواهد داد. طبق این گزارش، بسته شدن این استودیو به عنوان بخشی از یک برنامه ریزی بزرگ برای کاهش هزینه های مختلف است. این برنامه ریزی بعلاوه باعث شده که استودیوی ایدوس مونترال یکی از پروژه های معرفی نشده خود را لغو نموده و دیگر بازی در دست ساخت خود را چندان توسعه ندهد.

منبع: Gamesindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 آذر 1401 بروزرسانی: 6 آذر 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2239

به "هیتمن اسنایپر، دوس اکس موبایل و تعدادی بازی دیگر اسکوئر انیکس از دسترس خارج می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیتمن اسنایپر، دوس اکس موبایل و تعدادی بازی دیگر اسکوئر انیکس از دسترس خارج می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید